کد خبر: 649786
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۸ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

انذار انتخاباتی کیهان؛ اسیر نفس یا وسوسه شیاطین نشوید و در انتخابات شرکت کنید

روزنامه کیهان نوشت: انتظار می‌رود همه طیف‌های بزرگوار به ندای امام جامعه لبیک گویند و بر شور انتخابات بیفزایند. مبادا ما همه اقشار‌، خدای ناکرده اسیر نفس و یا وسوسه خناسان و شیاطین شویم که خسر‌الدنیا و الاخره و شرمنده شهدا خواهیم شد.

انذار انتخاباتی کیهان؛ اسیر نفس یا وسوسه شیاطین نشوید و در انتخابات شرکت کنید
کد خبر: 649786
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۸ ۱۹:۰۰:۰۰

روزنامه کیهان تاکید کرده که مردم اسیر نفس یا وسوسه شیاطین نشوند و در انتخابات شرکت کنند!

به گزارش کیهان، در جامعه‌ای که رهبر آن، جانشین امام زمان‌(عج) است، مردم باید پشتیبان نائب امام زمان(عج) باشند و یکی از مصادیق پشتیبانی از ولایت عمل به توصیه‌های اوست، و امروز توصیه ولی امر، همین حضور پرشور در انتخابات پیش روست. و امام راحل(ره) هم می‌فرمود که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشورتان آسیب وارد نشود. هر کس عزت و اعتلای کشور را می‌خواهد باید حضور جدی در این صحنه‌ها داشته باشد.

این روزنامه افزوده است: همان‌طوری که رهبر فرزانه از همه گروه‌ها و افراد مؤثر(علما، اساتید دانشگاه و حوزه، رسانه‌ها و مطبوعات و...) خواستند مخاطبان خود را به شرکت در انتخابات دعوت کنند، انتظار می‌رود همه این طیف‌های بزرگوار به ندای امام جامعه لبیک گویند و بر شور انتخابات بیفزایند. مبادا ما همه اقشار‌، خدای ناکرده اسیر نفس و یا وسوسه خناسان و شیاطین شویم که خسر‌الدنیا و الاخره و شرمنده شهدا خواهیم شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲

    کیهان :بشتابید بشتابید غفلت موجب پشیمانی ست با یکبار رای دادن یکمتر از بهشت بنام شما می‌شود. شرایط تضمینی با سند منگوله دار بشتابید بشتابید

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲

    اتفاقاً چون شورای نگهبان برخلاف جانشین امام زمان علیه السلام عمل کرده است باید تا تعیین تکلیف شورای نگهبان صبر کرد چرا شورای نگهبان باید کاری کند که رهبر به ایشان تذکر دهد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها