کد خبر: 648636
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۷ ۱۸:۲۶:۵۳
| |

حمله به شورای نگهبان، ضدمشارکت است؛ مردم در انتخابات جریان غربگرا را کنار بگذارند!

روزنامه کیهان نوشت: انتخابات اسفند گلوگاه تحول است و نمایندگان آینده باید برنامه اقتصادی خود را بر این مبنا برای مردم تبیین کنند و مردم نیز در انتخابات براساس این فرمایش حضرت امام (ره) که فرمودند«نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد»، باید با رای خود موجب کنار گذاشتن جریان غربگرای مجری سیاست‌های آمریکا و نهادهای بین‌المللی تحت سلطه آمریکا شوند.

حمله به شورای نگهبان، ضدمشارکت است؛ مردم در انتخابات جریان غربگرا را کنار بگذارند!
کد خبر: 648636
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۷ ۱۸:۲۶:۵۳

روزنامه کیهان مدعی شده که حمله به شورای نگهبان، ضدمشارکت است و مردم در انتخابات جریان غربگرا را کنار بگذارند.

به گزارش کیهان، کسانی که در این کشور خود مسئول و رئیس‌جمهور و وزیر و وکیل بودند و در مسائل و مشکلات کشور نقش داشتند، نمی‌توانند بدون توجه به عملکرد و نقش خود به دولت مستقر که در حال حل مشکلات مردم است، حمله کنند و نقاط قوت را به نقاط ضعف تبدیل کنند. قطعا با سانسور کردن گذشته خود، و با عِلم به ناتوانی خود در میدان رقابت انتخاباتی، حمله به شورای نگهبان‌، ضد مشارکت است. 

این روزنامه افزوده است: انتخابات اسفند گلوگاه تحول است و نمایندگان آینده باید برنامه اقتصادی خود را بر این مبنا برای مردم تبیین کنند و مردم نیز در انتخابات براساس این فرمایش حضرت امام (ره) که فرمودند«نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد»، باید با رای خود موجب کنار گذاشتن جریان غربگرای مجری سیاست‌های آمریکا و نهادهای بین‌المللی تحت سلطه آمریکا شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها