کد خبر: 648357
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ۲۱:۵۰:۳۰
| |

روزنامه جوان:

اسلام می‌خواهد نگاه ابزاری به زن تنها در محیط خانواده و در چارچوب ازدواج باشد!

روزنامه جوان نوشت: حجاب سبب تحکیم روابط افراد خانواده و برقراری صمیمیت کامل بین زن و مرد می‌گردد و در جنبه اجتماعی خود، حجاب موجب حفظ و استیفای نیروی کار و فعالیت‌های اجتماعی شده‌است؛ به عبارتی اسلام می‌خواهد انواع لذت‌های جنسی، نگاه ابزاری به زن را در محیط خانوادگی و تنها در کادر ازدواج قانونی اختصاص دهد.

اسلام می‌خواهد نگاه ابزاری به زن تنها در محیط خانواده و در چارچوب ازدواج باشد!
کد خبر: 648357
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ۲۱:۵۰:۳۰

روزنامه جوان مدعی شد که اسلام می‌خواهد نگاه ابزاری به زن در محیط خانوادگی باشد!

به گزارش جوان، حجاب استایل با وجود اینکه اعضایی از بدن یک زن مسلمان را که باید پوشیده‌باشد، می‌پوشاند، اما سازگاری با روح حجاب اسلامی ندارد، زیرا حجاب به عنوان یک مانع از دیده‌شدن عمل می‌کند، این در حالی ا‌ست که حجاب استایل ابزاری است که باعث دیده شدن می‌شود و این دو با یکدیگر در تضاد هستند. «حجاب استایل» مترادف «تبرج» واژه قرآنی است که به معنای خودنمایی و آشکار کردن زینت‌های زنانه در انظار عمومی است.

این روزنامه افزوده است: حجاب سبب تحکیم روابط افراد خانواده و برقراری صمیمیت کامل بین زن و مرد می‌گردد و در جنبه اجتماعی خود، حجاب موجب حفظ و استیفای نیروی کار و فعالیت‌های اجتماعی شده‌است؛ به عبارتی اسلام می‌خواهد انواع لذت‌های جنسی، نگاه ابزاری به زن را در محیط خانوادگی و تنها در کادر ازدواج قانونی اختصاص دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها