کد خبر: 647834
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۰ ۱۱:۱۸:۲۹
| |

درج عنوان «خلیج عربی» دو هواپیمای کویتی را از آبادان به کویت برگرداند!

ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه‌ی بعدازظهر دیروز [شنبه ۱۹ دی ۱۳۴۳] یک فروند هواپیمای چهارموتوره‌ی کویتی در فرودگاه آبادان به زمین نشست... هنگامی که بارنامه‌های هواپیما مورد بررسی قرار گرفت مامورین متوجه شدند که به جای خلیج‌فارس «خلیج عربی» نوشته شده است.

درج عنوان «خلیج عربی» دو هواپیمای کویتی را از آبادان به کویت برگرداند!
کد خبر: 647834
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۰ ۱۱:۱۸:۲۹

ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه‌ی بعدازظهر دیروز [شنبه ۱۹ دی ۱۳۴۳] یک فروند هواپیمای چهارموتوره‌ی کویتی در فرودگاه آبادان به زمین نشست... هنگامی که بارنامه‌های هواپیما مورد بررسی قرار گرفت مامورین متوجه شدند که به جای خلیج‌فارس «خلیج عربی» نوشته شده است. مامورین فرودگاه بلافاصله مسافر و بارها را با همان هواپیما به کویت بازگرداندند. سه روز قبل نیز مقامات فرودگاه اجازه‌ی پیاده کردن مسافر به هواپیمای دیگری که بارنامه با نام «خلیج عربی» بود ندادند.

به گزارش خبرآنلاین، روز یک‌شنبه بیستم دی‌ماه ۱۳۴۳ روزنامه‌ی کیهان به نقل از مسافرانی که همان روز از آبادان به تهران آمده بودند خبر داد که به دستور مقامات دولتی به یک هواپیمای کویتی که در بارنامه‌ی آن به جای خلیج‌فارس «خلیج عربی» نوشته شده بود، اجازه‌ی پیاده کردن مسافر داده نشد و هواپیما را با مسافر و بار به کویت بازگرداندند.

در توضیح این خبر آمده بود: ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه‌ی بعدازظهر دیروز [شنبه ۱۹ دی ۱۳۴۳] یک فروند هواپیمای چهارموتوره‌ی کویتی در فرودگاه آبادان به زمین نشست. این هواپیما یک نفر مسافر کویتی و مقداری کالای تجارتی داشت. هنگامی که بارنامه‌های هواپیما مورد بررسی قرار گرفت مامورین متوجه شدند که به جای خلیج‌فارس «خلیج عربی» نوشته شده است. مامورین فرودگاه بلافاصله مسافر و بارها را با همان هواپیما به کویت بازگرداندند. سه روز قبل نیز مقامات فرودگاه اجازه‌ی پیاده کردن مسافر به هواپیمای دیگری که بارنامه با نام «خلیج عربی» بود ندادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها