کد خبر: 647555
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ ۱۷:۲۰:۲۴
| |

نقد تند روزنامه اصولگرا به وزیر کشور رئیسی: آقای وحیدی! با اظهارات غیردقیق مردم را عصبانی نکنید

روزنامه فرهیختگان نوشت: به‌نظر می‌رسد ‌این اظهارنظرهای غیردقیقی که به جای توجیه افکار عمومی منجر به عصبانی شدن آنها می‌شود، تعمیق شکاف میان مسئولان و مردم را به دنبال دارد و موضوع مهم این است که این اظهارات در برخی موارد به کل مسئولان تعمیم داده خواهد شد.

نقد تند روزنامه اصولگرا به وزیر کشور رئیسی: آقای وحیدی! با اظهارات غیردقیق مردم را عصبانی نکنید
کد خبر: 647555
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ ۱۷:۲۰:۲۴

روزنامه اصولگرای فرهیختگان اظهارات اخیر وزیر کشور درباره انتخابات و اسنپ‌فود را نقد کرده و از او خواسته با اظهارات غیردقیق مردم را عصبانی نکند.

به گزارش فرهیختگان، بخش‌های مهم این مطلب را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • هنوز ماجرای هک اسنپ‌فود و اطلاعاتی که توسط هکرها سرقت شد، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.  در چنین شرایطی که هنوز زمان زیادی از هک اسنپ‌فود نگذشته و مشخص نیست سرنوشت اطلاعات کاربران اسنپ‌فود چه خواهد شد، وزیر کشور در آخرین اظهار نظر خود درباره هک اسنپ‌فود، موضوعی را مطرح می‌کند که به‌نظر می‌رسد بیش از اصل موضوع برای او از اهمیت برخوردار است؛ نام انگلیسی اسنپ‌فود که وحیدی تاکید می‌کند: «باید اسم‌شان را اصلاح کنند.»
  • بخشی از تغییر ایجاد‌شده برمبنای طرح مجلس در انتخابات مجلس به این علت اتفاق افتاد که اساسا زمان بررسی صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان محدود بوده و فرصت بررسی دقیق تمامی ثبت‌نام‌کنندگان موجود نبوده است. چند‌مرحله‌ای شدن بررسی صلاحیت‌ها به این منظور اتفاق افتاد که فرصت بیشتری برای بررسی صلاحیت داوطلبان وجود داشته باشد؛ با این حال وزیر کشور علت عدم احراز برخی ثبت‌نام‌کنندگان را فرصت کم دانسته تا هیات‌های نظارت به بررسی آن بپردازند؛ امری که به‌نظر می‌رسد با توجه به تغییر در بررسی صلاحیت‌ها در انتخابات این دوره همچنان به قوت خود باقی است.
  •  به‌نظر می‌رسد ‌این اظهارنظرهای غیردقیقی که به جای توجیه افکار عمومی منجر به عصبانی شدن آنها می‌شود، تعمیق شکاف میان مسئولان و مردم را به دنبال دارد و موضوع مهم این است که این اظهارات در برخی موارد به کل مسئولان تعمیم داده خواهد شد.
  •  
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها