کد خبر: 646932
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ ۲۲:۵۰:۱۹
| |

سوال حیاتی از رئیسی: چرا فقط به فکر جیب دولت هستید و توجهی به توان مالی مردم ندارید؟

روزنامه اطلاعات نوشت: چرا در تمام محاسبات مربوط به قیمت‌ها سقف تحمل و توان مالی مردم در نظر گرفته نمی‌شود و دستگاه‌ها فقط به فکر جیب دولت و زیان تولیدکنندگان- که عمدتا دولتی‌اند- هستند؟

سوال حیاتی از رئیسی: چرا فقط به فکر جیب دولت هستید و توجهی به توان مالی مردم ندارید؟
کد خبر: 646932
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ ۲۲:۵۰:۱۹

روزنامه اطلاعات از دولت به دلیل تحمیل فشار اقتصادی انتقاد کرده است.

به گزارش اطلاعات، دولت بجای اینکه در باره گرانی اینترنت و افزایش مالیات و فسادمالی شفاف حرف بزند، مردم را بی اعتماد می کند. چرا درتمام محاسبات مربوط به قیمت ها سقف تحمل وتوان مالی مردم درنظرگرفته نمی شود ودستگاه ها فقط به فکر جیب دولت و زیان تولیدکنندگان –که عمدتا دولتی اند- هستند؟ مردم کجای کار محاسبات دولت و دیگر قوایند؟ و اصلا مردم دراین میان به حساب می آیند یا سهمشان فقط تحمل است؟

این روزنامه افزوده است: چرا مردم باید دهه ها محرومیت از حق دسترسی به همه چیز را تحمل کنند تا عده ای به همه چیز برسند؟ این چه مردمداری ورعایت حقوق اساسی خلق الله است؟امثال این سوالات فراوان است ومجال اندک؛ اما طرفه اینکه عدم رعایت اصول پاسخگویی حکیمانه به سوالات؛ بخصوص سوالات معیشتی مردم وتناقض های آن؛ فقط دیوار بی اعتمادی را بالابرده وسرمایه اجتماعی که سوخت موتور توسعه مملکت است را هدر می دهد وناترازی به ناترازی های متعدد موجود اضافه خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها