کد خبر: 646760
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

شباهت‌های روسیه و اسرائیل: کرملین هم مانند رژیم صهیونیستی برای رسیدن به میل خود مردم را نابود می‌کند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ساکنان کرملین دقیقاً همانند سران رژیم صهیونیستی برخلاف تمام موازین قانونی و عرف بین‌الملل بر توسل به قدرت نظامی و نابود ساختن مردم هر منطقه‌ای که طبق نظر و میل خودشان به آن طمع داشته باشند تاکید دارند و آن را عملی می‌کنند.

شباهت‌های روسیه و اسرائیل: کرملین هم مانند رژیم صهیونیستی برای رسیدن به میل خود مردم را نابود می‌کند
کد خبر: 646760
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۲۱:۴۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود به بررسی شباهت‌های روسیه و اسرائیل پرداخته است.

به گزارش جمهوری اسلامی، بخش‌های مهم این مطلب را در ادامه می‌خوانید: 

 

  •  همزمانی دو جنگ اوکراین و غزه، واقعیت‌هائی را آشکار کرد که هرچند عجیب نیستند ولی تامل در آنها برای ملت‌های معاصر بسیار مفید است.یکی از این واقعیت‌ها ادعای گزافی است که دولتمردان روس و سران رژیم صهیونیستی در آن مشترک هستند. دولتمردان روس نسبت به اوکراین ادعای مالکیت دارند و سران رژیم جعلی و اشغالگر قدس هم فلسطین را متعلق به خود می‌دانند!
  • همانطور که وزیر امور خارجه روسیه گفته، سران رژیم نامشروع صهیونیستی رسماً اعلام کرده‌اند در نظر دارند حماس را نابود کنند و غزه را در اختیار خود داشته باشند و به اسرائیل ضمیمه نمایند. در این اشتراک موضع، نکات مهمی وجود دارند که علاوه بر ملت‌ها به ویژه ملت ایران و مسلمانان جهان، برای دولت جمهوری اسلامی ایران نیز بسیار قابل تامل هستند.
  • یکی از این نکات اینست که ساکنان کرملین دقیقاً همانند سران رژیم صهیونیستی برخلاف تمام موازین قانونی و عرف بین‌الملل بر توسل به قدرت نظامی و نابود ساختن مردم هر منطقه‌ای که طبق نظر و میل خودشان به آن طمع داشته باشند تاکید دارند و آن را عملی می‌کنند.
  • دولتمردان روسیه علیرغم لاف دوستی که با ایران می‌زنند، در جنگ غزه با ایران صد درصد اختلاف ‌نظر دارند و با آمریکا هم‌‌موضع هستند. داشتن چنین موضعی از ساکنان کرملین بهیچوجه غیرمنتظره نیست. روس‌ها در بدعهدی، ناجوانمردی، ترجیح دادن منافع خود بر منافع دیگران و برای تامین منافع خود همه ‌چیز دیگران را قربانی کردن، شهره آفاقند و در این موارد، تفاوتی با آمریکا و انگلیس و چین و صهیونیست‌ها ندارند.
  • این مواضع روس‌ها اگر قابل تامل هستند که واقعاً هستند، باید برای مسئولین نظام جمهوری اسلامی پندآموز باشند که تمام تخم ‌مرغ‌هایشان را در سبد مسکو گذاشته‌اند و به نصایح خیرخواهان که آنها را به سیاست متوازن در روابط بین‌الملل دعوت می‌کنند بی‌اعتنا هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها