کد خبر: 645845
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۲۱:۴۲:۵۹
| |

اولین واکنش اسرائیل به شهادت سیدرضی موسوی؛ ایران احتمالا از طریق جبهه شمالی پاسخ ما را خواهد داد، ارتش در حال آماده شدن برای پاسخ احتمالی است

دو رسانه اسرائیلی در پی شهادت سردار رضوی در سوریه نوشتند که اسرائیل تصور می کند سپاه، پاسخ شهادت سردار رضوی را در مرز شمالی اسرائیل خواهد داد.

اولین واکنش اسرائیل به شهادت سیدرضی موسوی؛ ایران احتمالا از طریق جبهه شمالی پاسخ ما را خواهد داد، ارتش در حال آماده شدن برای پاسخ احتمالی است
کد خبر: 645845
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۲۱:۴۲:۵۹

دو رسانه اسرائیلی در پی شهادت سردار رضی موسوی در سوریه نوشتند که اسرائیل تصور می کند سپاه، پاسخ شهادت سردار موسوی را در مرز شمالی اسرائیل خواهد داد.

به گزارش انتخاب، جروزالم پست از قول مقامات اسرائیلی  نوشت، تل آویو انتظار دارد در جبهه شمالی، به شهادت مستشار سپاه پاسداران پاسخ داده شود. 

یک مقام اسرائیلی نیز به اکسیوس گفت: ارتش در حال آماده شدن برای پاسخ احتمالی ایران  است.

رئیس‌جمهور در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی در سوریه را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: بی‌تردید این اقدام نشانه دیگری از سرخوردگی، عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است و قطعا تاوان این جنایت را خواهد داد.

 

متن پیام به شرح زیر است:

شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایتکار صهیونیستی به دمشق را به ملت ایران و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت می‌گویم.

این سردار دلیر و شجاع که از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود، در کسوت مستشاری محور مقاومت اسلامی در حراست از حرم اهل بیت در سوریه و در راه پاسداری از آرمان‌های والای اسلامی به شهادت نائل آمد و نامی ماندگار از خود برجا گذاشت.

بی‌تردید این اقدام نشانه دیگری از سرخوردگی، عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است و قطعا تاوان این جنایت را خواهد داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲

    یه چای ربش پاسداران مخنث میل میگنند تمام

  • رضاحسینی ارسالی در
    سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲

    جمهوری اسلامی انتقام خون سردارشهیدسیدرضی حسینی را درزمان ومکان معین خواهدگرفت اما نه آنطوری که رژیم صهیونیستی میخواهد.

  • محمدعلی ارسالی در
    سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲

    چراایران انتقام دوتا نیروهای سپاه نگرفت

  • محمدعلی محمدی(م.ریحان) ارسالی در
    سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲

    همه چیز حکایت از تلاش اسرائیل برای کشاندن رسمی ایران به میدان جنگ برای تغییر فضای منطقه را دارد و بیانیه ها و مصاحبه های پی در پی همراه با تجمع دیشب حاکی از برنامه ریزی تندروهای داخلی برای تحمیل دیدگاه خود به نظام و مردم است.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها