کد خبر: 645739
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

جرم ناصر طهماسب و پروانه معصومی چه بود؟ اینکه یکی گوینده مستندهایی بود که دست دشمنان را رو کرد و دیگری با چادر به دیدار رهبرش رفت؟

روزنامه هم میهن نوشت: جرم ناصر طهماسب چیست؟ اینکه گوینده چند مستند بود که در همین سرزمین تولید شدند. گوینده مستندهایی بود که دست دشمنان این مردم را آشکار می‌کرد. پروانه معصومه چه کرده بود؟ اینکه با چادر به دیدار رهبرش رفت. اینکه نخواست با دشمنان مردم هم‌صدا شود، اما حالا دارد به جرم در کنار مردم بودن در دادگاه این زامبی‌ها محاکمه می‌شود.

جرم ناصر طهماسب و پروانه معصومی چه بود؟ اینکه یکی گوینده مستندهایی بود که دست دشمنان را رو کرد و دیگری با چادر به دیدار رهبرش رفت؟
کد خبر: 645739
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۲۰:۴۰:۰۰

روزنامه هم میهن در سرمقاله امروز خود به دفاع از ناصر طهماسب و پروانه معصومی پرداخته است.

به گزارش همشهری،  یک گروه آدم‌ها هستند که به‌نظرم ترسناک‌تر از بقیه‌اند ما باید از آنها بیشتر بترسیم. آنها زامبی‌های دنیای مجازی هستند که امروز حتی به مردگان ما هم رحم نمی‌کنند. در کمین نشسته‌اند تا هیچ فرصتی را برای انتقام‌گیری از مردم از دست ندهند. می‌خواهند انتقام شکست‌های سال گذشته از مردم را از خود مردم بگیرند. یک روز دنبال حمله نظامی به کشور هستند، یک روز حذف تیم‌ملی ایران از جام‌جهانی را دنبال می‌کنند، یک روز مسلحانه دست به ترور مردم بی‌گناه می‌زنند، یک روز از کودک‌کشی یک رژیم غاصب حمایت می‌کنند، یک روز تحریم بیشتر ایرانی‌ها را می‌خواهند و امروز هم به هنرمندان شریفی حمله می‌کنند که سال‌ها کنار مردم ماندند و حالا دست‌شان از این دنیا کوتاه شده است.

این روزنامه سپس نوشته است: جرم ناصر طهماسب چیست؟ اینکه گوینده چند مستند بود که در همین سرزمین تولید شدند. گوینده مستندهایی بود که دست دشمنان این مردم را آشکار می‌کرد. جرمش این بود که صدای طلایی‌اش را برای مردمش خرج کرد. اتهامش این بود که در قله‌های گویندگی و صداپیشگی ایستاد، یکی از غول‌های دوبله ایران شد اما هیچ‌وقت به مردمش پشت نکرد و علیه کشورش نگفت و ننوشت. پروانه معصومه چه کرده بود؟ اینکه با چادر به دیدار رهبرش رفت. اینکه حاضر نشد مثل برخی سلبریتی‌ها در این وطن به شهرت برسد و در یک نقطه دیگر دنیا، وطن‌فروشی کند. اینکه نخواست با دشمنان مردم هم‌صدا شود، اما حالا دارد به جرم در کنار مردم بودن در دادگاه این زامبی‌ها محاکمه می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲

    مطالب ارزشمند و مناسبی در رابطه با دو هنرمند فقید در روزنامه محترم هم میهن منتشر شده است.
    دست مریزاد دارد.
    ای ول.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها