کد خبر: 645343
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۱ ۱۱:۳۰:۰۲
| |

اختصاصی «اعتمادآنلاین»:

نامه الیاس حضرتی به رئیس قوه قضاییه درباره حکم محکومیت سنگین سارا معصومی

الیاس حضرتی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به غلامحسین محسنی‌اژه‌ای خواستار مساعدت و مداخله رئیس قوه قضاییه در خصوص حکم سنگین صادرشده برای سارا معصومی شد.

نامه الیاس حضرتی به رئیس قوه قضاییه درباره حکم محکومیت سنگین سارا معصومی
کد خبر: 645343
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۱ ۱۱:۳۰:۰۲

الیاس حضرتی، مدیر مجموعه رسانه‌ای اعتماد، در نامه‌ای سرگشاده خطاب به غلامحسین محسنی‌اژه‌ای خواستار مساعدت و مداخله رئیس قوه قضاییه در خصوص حکم سنگین صادرشده برای سارا معصومی، روزنامه‌نگار حوزه دیپلماسی و سیاست خارجی، شد.

 

به گزارش اعتمادآنلاین، مشروح این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای محسنی اژه‌ای ریاست محترم قوه قضاییه

با سلام و احترام

همانگونه که احتمالاً مستحضر شده‌اید، شعبه ٢٦ دادگاه انقلاب نظر به فعالیت مطبوعاتی و رسانه‌ای خانم سارا معصومی، حکم محکومیت صادر کرده است. بیش از ۲۰ سال است که بنده ایشان را می‌شناسم. وی از معدود روزنامه‌نگاران زبده و صاحب‌نظر در حوزه دیپلماسی و سیاست خارجی است. در کنار تخصص، عشق به وطن و تعهد به آرمان‌های سرزمین عزیزمان؛ ایران، از او شخصیت اثرگذاری ساخته است. در حالی که او مغضوب رسانه‌ها و جریان‌های وابسته به سلطه رسانه‌ای به شمار می‌آید، نباید مورد بی‌مهری و محرومیت از انجام وظیفه ذاتی خود باشد.

از شما که شخصیت معتدل و پیشگام نگرش منطقی و‌ اصولی در قوه قضاییه هستید، انتظار می‌رود با تدبیر و خردورزی خویش جلوی غربت پیشگامان آگاهی و‌ عاملان‌ واقعی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را بگیرید. پیشاپیش دست شما را برای مداخله پدرانه‌تان می‌فشارم.

 

با مهر

الیاس حضرتی

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها