کد خبر: 643022
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۱۳:۰۰:۲۵
| |

عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش:

همه نیازهای نیروهای مسلح در داخل تولید می‌شوند

فرمانده کل ارتش گفت: همه دستاوردهای قدرت دانش، ابتکار و خلاقیت جوانان و عزیز ماست به نحوی که نیروهای مسلح را به طور کلی از اتکا به خارج کشور بی‌نیاز کرده است. در واقع، هر نیازی که در نیروهای مسلح وجود داشته باشد در داخل ساخته می‌شود.

همه نیازهای نیروهای مسلح در داخل تولید می‌شوند
کد خبر: 643022
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۱۳:۰۰:۲۵

عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه آخرین دستاوردهای نیروی دریایی ارتش گفت:‌ این نمایشگاه تقریباً هر سال یک‌بار برگزار می‌شود و در هر سال نیز، تجهیزات و دستاوردهای جدیدی در آن مشاهده می‌کنیم.

به گزارش فارس، وی افزود: البته بخشی از دستاوردهایی که امکان نمایش داشت به نمایش درآمد و بخش دیگری که قابلیت ارائه به عموم ندارد و محرمانه است نیز، بازدید کردیم. همچنین؛ بخشی از دستاوردهای نیروی دریایی ارتش هنوز حتی قابلیت این را ندارند که در این نمایشگاه آن را به نمایش درآورد.

فرمانده کل ارتش، با اشاره به دستاوردهای حاضر در این نمایشگاه، عنوان کرد: بخشی از این دستاوردها که بکار گرفته شده قطعاً در توان رزمی نیروی دریایی تاثیر قابل ملاحظه‌ای دارد و دستاوردهایی که به مرور زمان وارد چرخه استفاده می‌شود نیز، در یگان‌های عملیاتی توان قابل ملاحظه‌ای را برای نیروی دریایی ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: آنچه اهمیت دارد این است که همه دستاوردهای قدرت دانش، ابتکار و خلاقیت جوانان و عزیز ماست به نحوی که نیروهای مسلح را به طور کلی از اتکا به خارج کشور بی‌نیاز کرده است. در واقع، هر نیازی که در نیروهای مسلح وجود داشته باشد در داخل ساخته می‌شود.

موسوی، عنوان کرد: در نیروی دریایی ارتش از سال‌ها قبل یک تلاش جهادی روند صعودی را در پیش گرفته است و هر سال، شاهد اتفاقات بسیار خوب با تاثیرات بسیار زیادی در آمادگی رزم نیرو دارد،‌ هستیم. نمونه آن،‌ اتفاقات بزرگی است که نیروی دریایی ارتش در عرصه اقیانوس‌ها به نمایش گذاشته و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در اهتزاز نگه می‌دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها