کد خبر: 642549
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ ۱۰:۱۵:۰۰
| |

ماجرای پیامک خاص شورای ائتلاف به اصولگرایان چه بود؟

قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در مورد ارسال پیامکی از سوی یکی از گروه‌های سیاسی اصولگرا برای داوطلبان گفت: بله، من هم پیامک شورای ائتلاف را دریافت کردم و دوستان دیگری هم در جریان اصولگرایی بودند که این پیامک را دریافت کردند.

ماجرای پیامک خاص شورای ائتلاف به اصولگرایان چه بود؟
کد خبر: 642549
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ ۱۰:۱۵:۰۰

علیرضا خجسته‌پور، قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در مورد ارسال پیامکی از سوی یکی از گروه‌های سیاسی اصولگرا برای داوطلبان گفت: بله، من هم پیامک شورای ائتلاف را دریافت کردم و دوستان دیگری هم در جریان اصولگرایی بودند که این پیامک را دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی خجسته پور را در ادامه می خوانید:

 

  • اما نکته قابل توجه این است که اولا سلایق و تاکتیک‌ها در فضای رقابت انتخاباتی مختلف بوده و هرکسی ممکن است یک سلیقه یا تاکتیکی برای جلب و جذب افرادی که می‌توانند یک لیست قوی را از انتخابات تشکیل بدهند، داشته باشد.
  • شورای ائتلاف هم با این رویکرد این پیامک را ارسال کرده و بالاخره کسانی که منصوب به جریان اصولگرایی و نیروهای انقلاب بودند، پیامک را دریافت کردند. البته به نظرم کار طبیعی است که بالاخره یک جریانی که در چند انتخابات، (انتخابات شورای شهر و مجلس قبل) با گروه زیادی از کاندیداهای شورای شهر و مجلس ارتباط داشته، مجددا بخواهد این ارتباط را برقرار کند، رزومه‌های آنها را دریافت کند، بررسی‌هایی را انجام دهد تا بعد از آنکه موضوع تأیید صلاحیت‌ها از سوی هیأت‌های نظارت و شورای نگهبان نهایی شد،‌ بتواند تصمیم نهایی را در سازوکار خودشان بگیرد.
  • اما ممکن است برخی دوستان ما در جریان اصولگرایی این روش را نپسندند. به نظرم ایرادی ندارد، هر گروه و هر کسی برای خودش یک روش، سیاق و تاکتیکی دارد و باید ببینیم فضا به چه سمتی خواهد رفت.
  • اصلا منکر اختلاف دیدگاه‌ها و نظرهایی که در جریان اصولگرایی وجود دارد، نیستیم و نمی‌شود آن را انکار کرد. اصلا نفس ائتلاف‌ها و جبهه‌ها همین است که احزاب و گروه‌هایی که در برخی مواضع و دیدگاه‌ها با هم اختلاف سلیقه دارند، بتوانند یک مقدار دیدگاه‌هایشان را در یک ائتلاف به هم نزدیک کنند و بر مبنای منافع مشترک تصمیم‌گیری کنند. به نظرم اینکه اختلاف‌نظر ممکن است در نحله‌های مختلف جریان اصولگرایی وجود داشته باشد، بر هیچ‌کس پوشیده نیست و ایراد عجیب و غریبی نیست.
  • آنچه جامعه اسلامی مهندسین یا جبهه پیروان خط امام و رهبری به آن معتقد است و آن را پیگیری می‌کند یا خود آقای باهنر برای آن تلاش می‌کند، این است که در آخر کار مردم یک لیست و صدای واحد را از درون جریان اصولگرایی یا نیروهای انقلاب بشنوند. بنابراین این اختلاف‌نظرها هم در مقاطعی ممکن است ظهور و بروز کند.
  • امیدواریم و تمام تلاش‌مان را هم می‌کنیم که به وحدت حداکثری برسیم. شاید آن وحدت حداکثری در نهایت وحدت صددرصدی نباشد اما به هر میزانی از وحدت برسیم، خدا را شکر می‌کنیم و سعی می‌کنیم لیست واحد بدهیم.
  • قطعا توقع دوستداران جریان اصولگرایی هم همین است که یک لیست واحد و یک صدای واحد بشنوند. انشاء‌الله منیت‌های‌مان را کم کنیم و از بعضی خواسته‌ها و حرف‌های ثابت خودمان یک مقدار کوتاه بیاییم، فکر می‌کنم رسیدن به وحدت حداکثری در جریان اصولگرایی دور از دسترس و انتظار نباشد.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها