کد خبر: 642018
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۳ ۱۲:۱۰:۰۰
| |

محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا:

سران و سربازان اسرائیل دچار بیماری خون آشامی هستند!

محسن رضایی گفت: اییضدر سال ۱۹۹۲ یک روانشناس به نام ریچارد نول یک بیماری روانی به نام سندروم رنفیلدز (بیماری خون آشامی) را کشف کرد که امروز، نمود این بیماری روانی را در سران و سربازان رژیم صهیونیستی می‌بینیم.

سران و سربازان اسرائیل دچار بیماری خون آشامی هستند!
کد خبر: 642018
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۳ ۱۲:۱۰:۰۰

محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷ هزار شهید بابل ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج مانند انقلاب اسلامی یک ابتکار بی‌نظیر و تماما مردمی از امام خمینی (ره) بود که در پی آن دفاع مقدس و جنگ هم مردمی شد و این در حالی بود که جنگ ها مدرن، و تجهیزات جدیدی وارد جنگ ها شده بود و مردمی بودن جنگ اتفاق عجیبی بود.

به گزارش فارس، بخش هایی از اظهارات محسن رضایی را در ادامه می خوانید:

 

  • الگوی بسیج فقط به سود ایران نبود بلکه با الگوبرداری محور مقاومت از این مدل امروز شاهد قدرت نمایی گروه های حزب الله، انصارالله و حماس و جهاد اسلامی و حشد الشعب
  • نتانیاهو که انسانی جانی و بی عقل است تا قبل از عملیات طوفان الاقصی تحت فشار بسیار شدید داخلی در راس دولتی نیمه جان بود که با عملیات حماس به طور کامل از دست رفت و ورود فوری آمریکا به میدان باعث عدم سقوط اسراییل شد.
  • آن‌ها که از نزدیک شدن و جنگ رو در رو با حماس و جهاد اسلامی می ترسیدند با بمباران‌های شدید دیوانه‌وار و کورکورانه و جنایت بار قصد قدرت‌نمایی دارند و این حجم از دژخیم و خونخواری به واقع بی‌نظیر است و انسان را به یاد عاشورا می اندازد.
  • پس از گذشت بیش از ۴۵ روز حملات وحشیانه به غزه، اسراییل خود را در مواجهه با ۲ چالش می‌بیند، یکی اسرای در اختیار مقاومت فلسطین و دیگری حمله های از فاصله صفر به نیروهای زرهی و زمینی این رژیم، از طرفی اسراییل در حال عادی سازی روابط با کشورهای منطقه از جمله عربستان بود که با این حادثه لغو شد.
  • در همین ۴۵ روز یهودی ستیزی در سراسر جهان بشدت افزایش یافته است و حتی دوستان این رژیم اظهار خجالت زدگی از روابطشان با اسراییل می‌کنند و شاهد قطع روابط کشورهایی حتی در آمریکای جنوبی هستیم و ایضا در جهان اسلام آتشی در دل ملت‌های مسلمان روشن شده است که منافع و منابع و شرکت‌های صهیونیستی واقع در کشورهای اسلامی را به شدت مورد تهدید قرار می‌دهد.
  • آن‌ها از الله اکبرهایی می‌ترسند که در دوران جنگ لرزه بر اندام بعثی ها می‌انداخت و حال چرا باید این الله اکبرها در ادارات و هنر و فرهنگ و اقتصاد و ورزش ما کمرنگ شود و این قطعا برنامه ریزی نظام سلطه برای گمراهی مردم ایران و دور کردن آن‌ها از الگوی‌های نورانی و موفق انقلاب اسلامی است که امروز گروه‌های مقاومت به تاسی از آن مقابل ارتش‌های قدرتمند بین المللی به پیروزی می‌رسند.
  • فاصله انداختن بین تعهد و تخصص و تندروی ها و انفعال ها در مدیریت کشور ما را عقب خواهد انداخت و مبادا الگوهای ارزشمند ما که حالا عامل موفقیت دیگر ملل مسلمان شده است از یاد خود ما برود.
  • در سال ۱۹۹۲ یک روانشناس به نام ریچارد نول یک بیماری روانی به نام سندروم رنفیلدز (بیماری خون آشامی) را کشف کرد که امروز، نمود این بیماری روانی را در سران و سربازان رژیم صهیونیستی می‌بینیم و اشغال‌گرانی که از ۷۵ سال پیش به فلسطین وارد شده اند دچار بیماری هایی روانی از این دست بودند که اروپایی ها به همین خاطر آن ها را از اروپا بیرون انداختند و اینها از خونریزی حتی اگر خون حیوان هم باشد لذت می برند و اخیرا روانشناسان طی تحقیقاتی پی به وجود گسترده بیماری های روانی در ارتش رژیم صهیونیستی برده اند و انشاالله به زودی دلاوران محور مقاومت این موجودات خون آشام را به بند خواهند کشید.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها