کد خبر: 641941
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ ۱۲:۵۵:۴۱
| |

محسن رضایی:

به بسیج فکری با دوری از تندروی نیاز داریم

محسن رضایی اظهار کرد: این موضوع بسیار مهم و پیچیده است و باید اهداف پشت صحنه آمریکا و انگلیس و صهیونیسم جهانی را خصوصا برای نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب روشن کرد. بنابراین به بسیج فکری و جهاد تبیین فعال با دوری از تندروی و گم‌نکردن راه و اندیشه‌ای که در پی انقلاب اسلامی به ارمغان آمد، نیاز داریم.

به بسیج فکری با دوری از تندروی نیاز داریم
کد خبر: 641941
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ ۱۲:۵۵:۴۱

محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب اسلامی پدیده‌ای بزرگ بود که بر خلاف بیشتر انقلاب‌ها که در همان ابتدا از بین رفتند، پایدار ماند و ملتی فراموش‌شده را بر سر زبان‌ها انداخت که امروز به اعتراف خود نظام سلطه، بزرگترین دشمن آمریکا، صهیونیسم و ظالمان جهان است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها از ایران می‌ترسند، اظهار کرد: دلیل ترس آمریکا و صهیونیست‌ها از ایران نه فقط ابزار جنگی و نظامی، بلکه ایمان قلبی و اراده ایران است.

رضایی با اشاره به تاریخ ۲۰۰ سال گذشته ایران، یادآور شد: در ۲۰۰ سال اخیر، سلطه‌گران و قدرت‌های جهانی هرکاری دلشان خواست از تقسیم شمال و جنوب ایران تا غارت منابع سرشار کشور و تبدیل ایران به پل پیروزی در جنگ جهانی انجام دادند. برنامه‌ریزی‌های فراوان برای سرکوب عزت و غرور ملی ایران انجام دادند و نسبت به اسلام و ارزش‌های اسلامی سیاه‌نمایی کردند چراکه این راه، ملت ایران را به سربلندی و عزت می‌رساند.

وی ادامه داد: به محض اینکه مردم ایران راه خود را پیدا کردند، دشمنان تمام توان و تبلیغات خود را برای نابودی این راه و انحراف در مسیر درستی که ملت ایران در پیش گرفته‌اند، انجام دادند و بعد از اینکه در جنگ نظامی و اقتصادی موفق نشدند، به دنبال تغییر فکر انقلابی و ایمان مردم هستند و به همین دلیل رهبر انقلاب بر جهاد تبیین تاکید می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حوادث اخیر منطقه و جنگ غزه افزود: پس از جنگ‌های اول و دوم جهانی تمام کشورهای اشغال‌شده در خلال این جنگ‌ها از اشغالگران خالی شده‌اند و تنها نقطه اشغالی باقیمانده فلسطین است که ۱۰۰ سال اشغالگری و جنایت در آن ادامه یافته است و این پرسش را مطرح می‌کند که چرا این نقطه کماکان در اشغال غده سرطانی ساخته‌شده انگلیس و آمریکاست؟

رضایی افزود: پس از جنگ جهانی دوم، یهودی‌ها به پشتیبانی انگلیس به فلسطین انتقال داده شدند و از آن زمان تاکنون دولت‌های آمریکا و انگلیس میلیاردها دلار به بهانه دفاع از مردم یهود هزینه کردند، حال آنکه حمایت از یهودیان دروغی بیش نیست. حمایت از این غده سرطانی با هدف غارت نفت غرب آسیا و مقابله با اسلام و اتحاد مسلمانان و تبدیل این منطقه به پل پیروزی مقابله با قدرت‌های شرق است.

وی تاکید کرد: در طول ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی، در تمام تحریم‌ها، ترورها و اخلال در روابط بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، پای رژیم صهیونیستی در میان بوده و این رژیم خونخوار در تمام ظلم‌ها و عقب‌ماندگی‌های مسلمانان و دنیای اسلام، دخیل است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه متاسفانه مسئله فلسطین عمیقا بررسی نمی‌شود، اظهار کرد: این موضوع بسیار مهم و پیچیده است و باید اهداف پشت صحنه آمریکا و انگلیس و صهیونیسم جهانی را خصوصا برای نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب روشن کرد. بنابراین به بسیج فکری و جهاد تبیین فعال با دوری از تندروی و گم‌نکردن راه و اندیشه‌ای که در پی انقلاب اسلامی به ارمغان آمد، نیاز داریم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها