کد خبر: 641854
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ ۱۲:۲۰:۵۴
| |

اخبار مهم وزیر دفاع درباره رونمایی از جدیدترین تجهیزات نظامی این وزارتخانه در روزهای آینده

وزیر دفاع صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت، در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای جدید صنایع دفاع اظهار داشت: یکی از جدیدترین محصولات دفاعی کشور ناوشکن دیلمان است که در هفته ابتدایی آذرماه رونمایی خواهد شد.

اخبار مهم وزیر دفاع درباره رونمایی از جدیدترین تجهیزات نظامی این وزارتخانه در روزهای آینده
کد خبر: 641854
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ ۱۲:۲۰:۵۴

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت، در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای جدید صنایع دفاع اظهار داشت: یکی از جدیدترین محصولات دفاعی کشور ناوشکن دیلمان است که در هفته ابتدایی آذرماه رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، امیر آشتیانی ادامه داد: این ناوشکن به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران الحاق خواهد شد و توان این نیرو را به شکل قابل توجهی افزایش خواهد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: این ناوشکن از کلاس «موج» است و نسبت به ناوشکن‌های قبلی دارای مزیت‌های بسیار زیادی همچون تقویت موتور، ماندگاری دریا، توان دریانوردی در آب‌های متلاطم و نصب سامانه‌های متعدد است که از طریق آن‌ها می‌تواند مطابق با تهدیدات موجود زیرسطحی، سطحی و پروازی، عملیات انجام بدهد.

وی همچنین در خصوص بازدید رهبر معظم انقلاب اسلامی از آخرین دستاوردهای موشکی کشور گفت: امام خامنه‌ای در این دیدار با جدیدترین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آشنا شدند و از موفقیت و پیشرفت این نیرو ابراز خرسندی کردند.

امیر آشتیانی در ادامه عنوان کرد: هواپیمای جت آموزشی «یاسین» یکی از دستاوردهای سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع است که نقش مهمی در حوزه آموزش خلبانان کشور دارد.

وزیر دفاع اضافه کرد: این هواپیما تا ساعاتی دیگر برای اولین‌بار پرواز خود را آغاز می‌کند و نتایج این پرواز را به استحضار مردم عزیزمان خواهیم رساند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها