کد خبر: 641716
|
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ ۱۵:۰۵:۴۶
| |

روزنامه کیهان:

اسرائیل می‌گوید طوفان الاقصی کار ایران است پس حمایت جهانی بی‌سابقه از فلسطین یعنی حمایت از جمهوری اسلامی

روزنامه کیهان نوشت: اکنون این حمایت جهانی از غزه این سخن رهبری را از زوایای مختلف روشن‌تر و قابل فهم‌تر کرد که «اسرائیلی‌ها اشتباه محاسباتی می‌کنند که ایران پشت حمله طوفان‌الاقصی بوده»! و اگر بخواهند بر این اشتباه محاسباتی خود اصرار کنند‌، لاجرم باید بپذیرند که این موج جهانی بی‌سابقه، حمایت از سیاست‌های جمهوری اسلامی بوده است!

اسرائیل می‌گوید طوفان الاقصی کار ایران است پس حمایت جهانی بی‌سابقه از فلسطین یعنی حمایت از جمهوری اسلامی
کد خبر: 641716
|
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ ۱۵:۰۵:۴۶

روزنامه کیهان خطاب به اسرائیل تاکید کرده که اگر می‌گوید طوفان الاقصی کار ایران است پس موج جهانی بی سابقه حمایت از فلسطین در واقع حمایت از جمهوری اسلامی است!

به گزارش کیهان، از دستاوردهای بزرگ جنگ غزه این بود که نه تنها توانست دنیای اسلام اعم از شیعه و سنی، بلکه تمام جهان را حول محور فلسطین متحد و یکپارچه کند. از «بسیج لندن و پاریس»! گرفته تا آمریکا و سایر نقاط دنیا. این گستره بی‌سابقه حمایت از موج جهانی انتفاضه موشکی بود که وزیر خارجه رژیم صهیونیستی را مجبور به پذیرش شکست در برابر فشارهای در حال افزایش افکار عمومی جهان نمود و رئیس ستاد وزارت خارجه اسرائیل را پس از ناکارآمدی در مدیریت جنگ وادار به استعفا کرد. همان‌گونه زمانی که رهبرمعظم انقلاب در سازمان ملل گفتند که «انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس یک قدرت جدیدی در دنیا معرفی کرد» و بعد در جنگ ۳۳ روزه قدرت حزب‌الله و در جنگ یمن قدرت انصارالله به عنوان قدرت‌های جدید دیگر به دنیا معرفی شدند‌، حالا طوفان‌الاقصی قدرت جدید دیگری به دنیا معرفی کرد.

این روزنامه افزوده است: اکنون این حمایت جهانی از غزه این سخن رهبری را از زوایای مختلف روشن‌تر و قابل فهم‌تر کرد که «اسرائیلی‌ها اشتباه محاسباتی می‌کنند که ایران پشت حمله طوفان‌الاقصی بوده»! و اگر بخواهند بر این اشتباه محاسباتی خود اصرار کنند‌، لاجرم باید بپذیرند که این موج جهانی بی‌سابقه، حمایت از سیاست‌های جمهوری اسلامی بوده است!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها