کد خبر: 639713
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ۲۱:۲۵:۰۰
| |

اعتراض به ساکتان داخلی در قبال حمله اسرائیل به غزه؛ برای سیاست یک بام و دو هوای خود چه توجیهی دارید؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شما برای این سیاست یک بام و دو هوا و این رفتار متضاد چه توجیهی دارید؟ نه اسلام و نه انسانیت هیچکدام این روش شما را تایید نمی‌کنند. این بی‌تفاوتی شما در برابر جنایت صهیونیست‌ها در کارنامه‌تان ثبت می‌شود و این امکان را از شما سلب می‌کند که خود را حامیان حقوق انسان‌ها معرفی کنید.

اعتراض به ساکتان داخلی در قبال حمله اسرائیل به غزه؛ برای سیاست یک بام و دو هوای خود چه توجیهی دارید؟
کد خبر: 639713
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ۲۱:۲۵:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی به افراد و گروه‌هایی که همچنان در حمله اسرائیل به غزه سکوت کرده‌اند، اعتراض کرد.

به گزارش جمهوری اسلامی، از مجامع بین‌المللی، دولت‌های غربی و سران وابسته کشورهای عربی که بگذریم، در همین ایران خودمان هم کم نیستند افرادی که خود را در برابر هر اتفاقی که ناروا می‌دانند حتی اگر خراشی به انگشت کسی وارد شود، بیانیه صادر و به شکل‌های مختلف با او ابراز همدردی می‌کنند ولی با دیدن قتل‌عام 10 هزار نفر در غزه که نیمی از آنها را کودکان تشکیل می‌دهند حاضر نیستند رژیم صهیونیستی را محکوم کنند!

این روزنامه تاکید کرده است: آن واکنش‌ها در برابر آنچه در داخل کشور ناروا می‌دانند را اگر حق قانونی و وظیفه انسانی و اخلاقی خود می‌دانید، بدانید ولی چرا این وظیفه انسانی و اخلاقی را در برابر جنایتی با این گستردگی که صهیونیست‌ها در غزه مرتکب می‌شوند احساس نمی‌کنید؟ شما برای این سیاست یک بام و دو هوا و این رفتار متضاد چه توجیهی دارید؟ نه اسلام و نه انسانیت هیچکدام این روش شما را تایید نمی‌کنند. این بی‌تفاوتی شما در برابر جنایت صهیونیست‌ها در کارنامه‌تان ثبت می‌شود و این امکان را از شما سلب می‌کند که خود را حامیان حقوق انسان‌ها معرفی کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها