روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت:

در اولین حمله اسرائیل به غزه از ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شده

روزنامه اسرائیلی نوشت: در روز اول حمله این رژیم به نوارغزه ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی هدف گرفته شده و از ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شده است.

در اولین حمله اسرائیل به غزه از ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شده
کد خبر: 567370
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ۱۱:۳۹:۴۶

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در خبری نوشت، در روز اول حمله این رژیم به نوارغزه که در ساعت ۱۶:۱۶ دقیقه (به وقت محلی) روز جمعه (دیروز/۱۴ مرداد) با ترور «تیسیر الجعبری» فرمانده ارشد جهاد اسلامی آغاز شد ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی هدف گرفته و ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شد.

به گزارش فارس، این روزنامه در ادامه اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی از جنگنده و توپخانه برای حمله به ۲۴ هدف استفاده کرده و پهپاد‌های هجومی نیز برای تعقیب هسته‌های وابسته به جهاد اسلامی بکار گرفته شده است.

یدیعوت در ادامه مدعی شد، گنبد آهنین در ۹۰ درصد موارد توانسته راکت‌های شلیک شده از سمت نوار غزه را خنثی کند.

دیروز، گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، شهرک‌های اطراف غزه و جنوب تل‌آویو را هدف حمله موشکی قرار دادند.

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که تل‌آویو و شهر‌های مرکزی فلسطین اشغالی و اطراف غزه را با بیش از ۱۰۰ موشک هدف قرار دادند.

دیروز همزمان با تشدید حملات موشکی تلافی‌جویانه مقاومت فلسطین، شهرداری تل‌آویو اقدام به بازکردن پناهگاه برای صهیونیست‌ها کرد.

رژیم صهیونیستی همچنین از ترس پاسخ موشکی مقاومت فلسطین، تصمیماتی را اتخاذ کرد که عبارتند از:تعطیلی ساحل عسقلان و پارک‌ها، تغییر مسیر پرواز‌ها از فرودگاه بن گورین، اعمال محدودیت‌ها برای مشاغل و آموزش‌ها تا ۸۰ کیلومتری شرق و شمال نوار غزه و حتی تل‌آویو، گشودن پناهگاه‌ها و آماده‌باش سامانه گنبد آهنین.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها