کد خبر: 639398
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ۱۱:۴۱:۲۴
| |

واکنش وزیر ارتباطات به همکاری با نهادهای امنیتی در برنامه هفتم؛ چیز جدیدی نیست

وزیر ارتباطات درباره همکاری با نهادهای امنیتی در برنامه هفتم گفت: در حال حاضر در همه دستگاه‌ها حراست دستگاه حضور دارد که متصل به وزارت اطلاعات است. در دستگاه‌ها ما حفاظت فناوری اطلاعات داریم که کار نظارت بر تامین امنیت دستگاه‌ها را دارد.

واکنش وزیر ارتباطات به همکاری با نهادهای امنیتی در برنامه هفتم؛ چیز جدیدی نیست
کد خبر: 639398
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ۱۱:۴۱:۲۴

عیسی‌زارع پور وزیر ارتباطات درباره ماده ۱۰۳ برنامه هفتم توسعه مبنی بر اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه هفتم توسعه مکلف شد با همکاری وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و سازمان پدافند غیرعامل، نسبت به ارائه خدمات امن‌سازی و ارزیابی و رتبه‌بندی سالانه امنیت سایبری دستگاه‌های اجرایی اقدام کند، گفت: در حال حاضر هم  بر اساس تقسیم کاری که صورت گرفته است نهادهای امنیتی در تامین امنیت IT دستگاه‌ها نقش دارند و چیز جدیدی نیست و در آنجا فقط تکلیف قانونی جدید برای‌شان مشخص شد.

به گزارش ایلنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در حال حاضر در همه دستگاه‌ها حراست دستگاه حضور دارد که متصل به وزارت اطلاعات است. در دستگاه‌ها ما حفاظت فناوری اطلاعات داریم که کار نظارت بر تامین امنیت دستگاه‌ها را دارد، در تقسیم کاری هم که برای امنیت صورت گرفته نهادهای مختلفی در حوزه تامین امنیت مسئول هستند که یکی از آن‌ها وزارت ارتباطات است و بقیه دستگاه هم هستند و چیز جدیدی نیست که اتفاق افتاده باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها