کد خبر: 639335
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ۱۵:۲۰:۰۰
| |

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

یا باید جنگ غزه متوقف شود یا جنگی فراگیر در منطقه رخ می‌دهد

ناصر ابوشریف گفت: سیدحسن نصرالله در سخنرانی خود گفت که به‌خاطر مردم خواهان آتش بس هستیم، بنابراین یا باید جنگ متوقف شود یا جنگی فراگیر در منطقه شکل خواهد گرفت.

یا باید جنگ غزه متوقف شود یا جنگی فراگیر در منطقه رخ می‌دهد
کد خبر: 639335
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ۱۵:۲۰:۰۰

روزنامه ایران با ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، درباره آخرین وضعیت تحولات جنگ غزه گفت‌وگو کرده است. 

به گزارش ایران، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • در حال حاضر مردم و بیمارستان‌های غزه به دارو و سوخت نیاز دارند، حداقل ماشین‌هایی که جنازه حمل می‌کنند، برای حمل جنازه‌ها نیاز به سوخت دارند؛ اما هیچ یک از کشورهای عربی با وجود اینکه خود منبع تولید سوخت و انرژی هستند، این امکان را نداشته‌اند که به غزه سوخت‌رسانی کنند. زیرا همچنان تصمیم‌گیری برخی کشورها در جهان عرب مستقل از اراده بازیگران خارج از منطقه نیست.
  • جمهوری اسلامی ایران تنها کشور منطقه بوده است که در سال‌های اخیر با وجود جنگ دیپلماتیک و تحریمی که با غرب داشت، از حمایت خود از جبهه مقاومت دست نکشید. ایران همواره در سال‌های اخیر حمایت‌های زیادی انجام داده است؛ در جنگ جاری در باریکه غزه نیز بالاترین تلاش‌های دیپلماتیک را به جریان انداخته است و در حال حاضر بر توقف جنایات اسرائیل و آتش بس اصرار دارد زیرا این جنگ علیه شهروندان است نه مقاومت.
  • جبهه مقاومت هم با اینکه در وضعیت خوبی به سر می‌برد به دلیل کشتار غیر نظامیان مایل به این آتش بس است؛ در غیر این صورت تلاش خود را تا شکست و عقب‌نشینی همه جانبه رژیم صهیونیستی ادامه می‌داد. حتی سید حسن نصرالله در سخنرانی خود گفت که به‌خاطر مردم خواهان آتش بس هستیم، بنابراین یا باید جنگ متوقف شود یا جنگی فراگیر در منطقه شکل خواهد گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲

    صهیونیست ، مثل وهابیت ، توسط انگلستان و برای جانشینی انجام اعمال وحشیانه به جای خود انگلیسی ها تولید شده. لطفاً در مورد وهابیت مطالعه کنید. حتی دومین فرد مهم در وهابیت ، بعد از هامفری(استاد عبدالوهاب، یک جاسوس انگلیسی) یک فرد انگلیسی دیگست که رئیس توپخانه ی ارتش وهابی های مسلح شده توسط انگلیسیها بوده و نه فردی که وهابیت رو به اسم اون میخونند. ما با گفتن اسلام افراطی با جنایات انگلیسی ها در عراق ، افغانستان و .. که دارن اونها رو به نام اسلام میخونند ، شریک هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها