کد خبر: 638980
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ ۲۱:۲۵:۲۵
| |

اسرائیل غزه را اشغال کند، گروه‌های مقاومت مانند فاطمیون شکل می‌گیرد و سردار قاآنی به زودی پایان حکومت رژیم صهیونیستی را اعلام می‌کند

روزنامه کیهان نوشت: بر فرض اگر اسرائیل بتواند تمام غزه را هم اشغال کند، گروههای مقاومت مردمی مثل فاطمیون و حسینیون و زینبیون شکل خواهد گرفت و آزادی فلسطین زودتر از آنچه متصور است، رقم خواهد خورد و ان‌شاءالله دور از انتظار نیست که سردار قاآنی پایان حکومت رژیم جعلی صهیونیستی را اعلام کند.

اسرائیل غزه را اشغال کند، گروه‌های مقاومت مانند فاطمیون شکل می‌گیرد و سردار قاآنی به زودی پایان حکومت رژیم صهیونیستی را اعلام می‌کند
کد خبر: 638980
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ ۲۱:۲۵:۲۵

روزنامه کیهان هشدار داده اگر اسرائیل غزه را اشغال کند، گروه‌های مقاومت مانند فاطمیون، زینبیون و حسینیون شکل می‌گیرد و سردار قاآنی به زودی پایان حکومت رژیم صهیونیستی را اعلام می‌کند.

به گزارش کیهان، کشتار مردم و کودکان و ریختن شش تن بمب فقط روی یک ساختمان بی‌دفاع نشانه قدرت و پیروزی اسرائیل نیست بلکه چون ناتوان در جنگیدن است، تنها حربه‌اش کشتن بیشتر برای القای برتری است و نباید با جنایت بیشتر اسرائیل ناامید شد و ترسید. در حقیقت این جنگ «جنگ از سر استیصال با کودکان» است! ناتوانی رژیم صهیونیستی آن قدر هویدا و آشکار شده و ناقوس نابودی اسرائیل آن قدر نزدیک شده که آمریکا مجبور شده رهبری عملیات علیه غزه را به فرمانده سنتکام بسپارد و خود را یک طرف جنگ اعلام کند.

کیهان نوشته است: جنگ غزه یک شباهتی هم با جنگ داعش در عراق و سوریه دارد و آن اینکه بر فرض اگر اسرائیل بتواند تمام غزه را هم اشغال کند، اول آسیب‌پذیری اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها بیشتر می‌شود و دوم گروههای مقاومت مردمی مثل فاطمیون و حسینیون و زینبیون شکل خواهد گرفت و آزادی فلسطین زودتر از آنچه متصور است، رقم خواهد خورد و آن گونه که شهید سلیمانی پایان حکومت داعش را اعلام کرد، ان‌شاءالله دور از انتظار نیست که سردار قاآنی پایان حکومت رژیم جعلی صهیونیستی را اعلام کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها