کد خبر: 638656
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۹ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

تلاش ناکام حدادعادل در توجیه عدم حضور رئیسی در تجمع انتخاباتی اصولگرایان

روزنامه شرق نوشت: حدادعادل و اساسا تیم رسانه‌ای جریان اصولگرا بعد از این همایش تلاش کردند تا حساب دولت و شخص رئیسی را از پایداری جدا کنند. اما خود بهتر می‌دانست که نتیجه برگزاری چنین جلسه‌ای و پیام عدم حضور ابراهیم رئیسی در این جمع چیست.

تلاش ناکام حدادعادل در توجیه عدم حضور رئیسی در تجمع انتخاباتی اصولگرایان
کد خبر: 638656
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۹ ۱۹:۲۰:۰۰

روزنامه شرق در گزارشی به بررسی همایش انتخاباتی اخیر اصولگرایان پرداخته و عدم حضور رئیسی در این همایش را واکاوی کرده است.

به گزارش شرق، جلسه هفته گذشته به همایش «قدرت‌نمایی» تیم شانا برای جریان پایداری و مهم‌تر از آن دولت تبدیل شد که نشانه‌هایی است از اینکه قالیباف و اصولگرایان پذیرفتند که به‌جای تک‌لیستی‌شدن در انتخابات، می‌توانند به رقابت با پایداری بپردازند. حدادعادل و اساسا تیم رسانه‌ای جریان اصولگرا بعد از این همایش تلاش کردند تا حساب دولت و شخص رئیسی را از پایداری جدا کنند. حدادعادل ضمن بیان اینکه «آقای رئیسی سلام ویژه رساند و به خاطر مشغله کاری نتوانست در این جلسه حاضر شود» گفته بود: «ایشان از بنیان‌گذاران شورای ائتلاف هستند».

این روزنامه اصلاح‌طلب افزوده است: به‌این‌ترتیب او تلاش می‌کرد به ابراهیم رئیسی این پیام را منتقل کند که نباید نگران شورای ائتلاف اصولگرایان باشد و بهتر است کار انتخابات را با شورای ائتلاف دنبال کند. اما خود بهتر می‌دانست که نتیجه برگزاری چنین جلسه‌ای و پیام عدم حضور ابراهیم رئیسی در این جمع چیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها