کد خبر: 638242
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ۱۳:۳۲:۴۶
| |

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه:

یک عملیات بیت‌المقدس کافی است تا اسرائیل درهم شکسته شود؛ غزه مدفن‌شان خواهد شد

فرمانده کل سپاه گفت: میدانی برای نجات حیات رژیم صهیونیستی نیست و یک عملیات بیت‌المقدس کافی است تا رژیم صهیونیستی درهم شکسته شود؛ شهرهای رژیم غاصب اسرائیل در وسط میدان جنگ قرار دارد و جنگ و زندگی آنان باهم آمیخته شده است.

یک عملیات بیت‌المقدس کافی است تا اسرائیل درهم شکسته شود؛ غزه مدفن‌شان خواهد شد
کد خبر: 638242
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ۱۳:۳۲:۴۶

سردار سرلشکر حسین سلامی امروز ششم آبان‌ماه در کنگره ملی ۶۵۵۵ شهید لرستان که در سالن اجلاس دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: فرمایشات و تعابیر مقام معظم رهبری در خصوص مردمان این سرزمین جذاب‌ترین و زیباترین توصیف برای مردمان این دیار است.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از سخنان سرلشکر سلامی را در ادامه می خوانید:

 

  • تاریخ ۴۵ ساله کوتاه انقلاب اسلامی نشانگر این واقعیت است که امروز دشمنان اسلام در قامت امریکا،انگلیس و رژیم صهیونیستی و متحدانشان ظهور کرده با اسلام تقابل دارندو ماجرای غزه امتدادی از این تقابل است و همین تقابل جهانی بین اسلام و کفر در عصر حاضر است.
  • عکس‌العمل دیوانه‌وار امریکا و اسرائیل به طوفان الاقصی نشان از نگرانی، دستپاچگی، سرگردانی و شکست آنها دارد، چهار دهه است امریکا در اقصی‌نقاط اسلام خنجرهای زهرآگین در پیکر امت اسلام فرو برده و این امت را عزادار می‌کند.
  • استکبار در جایی دیگر قبیله‌ای تکفیری را پرورش، آموزش و تجهیز می‌کند و به عنوان نیروهای نیابتی وارد کارزار می‌شوند تا جهان اسلام را ویران و نوامیس مسلمانان را آواره کنند، آیا جز این در سوریه، لبنان، افغانستان، یمن و فلسطین می‌بینید؟
  • دشمن اول به سراغ ایران آمد و رزمندگان‌مان در هشت سال دفاع مقدس با حماسه شهدا اجازه ندادند ذره‌ای از خاکمان به تاراج برود و رزمندگان در آن نقطه با قدرت ایمان آنها را درهم شکستند؛ اما جنگ تمام نشد و دشمن صحنه‌های دیگر را فعال کردند و ما نیز در همه این صحنه‌ها جنگیدیم و آمریکا و متحدانش در این صحنه‌ها طعم فرار،عقب‌نشینی و شکست را چشیدند و در عراق و افغانستان مجبور به مهاجرت در پناهگاه‌های کوچک شدند و سفره سیطره سیاسی و امنیتی آمریکا با دلاوری و رشادت مردان بزرگی همچون حاج قاسم و یارانش جمع شد و دشمن دست‌بردارنیست و همچون خرمگسی در آخرین لحظه‌های عمرش بیشترین سروصدا به راه می‌اندازد.
  • با این اوصاف دشمن متوجه شده که به آنچه تکیه کرده بسیار سست است و تکیه بر آمریکا آنان را از هر تهدیدی مصون نمی‌دارد؛ در ۱۵ مهرماه تمام داستان‌های ساختگی آنان فرو ریخت و صهیونیست‌ها متوجه شکسته شدن خطوط اول شدند.
  • میدانی برای نجات حیات رژیم صهیونیستی نیست و یک عملیات بیت‌المقدس کافی است تا رژیم صهیونیستی درهم شکسته شود؛ شهرهای رژیم غاصب اسرائیل در وسط میدان جنگ قرار دارد و جنگ و زندگی آنان باهم آمیخته شده است.
  • به تعبیر مقام معظم رهبری، هر روز یک مقام بلندپایه از آمریکا و اروپا به سرزمین‌های اشغالی برای دادن تنفس مصنوعی به رژیمی است که در حال مرگ هستند؛ دشمنان فکر می‌کنند با بمباران غیرنظامیان می‌توانند پیروز شوند اما کشتن کودک و غیرنظامی پیروزی نیست بلکه جنایت است و نمی‌توان شکست را با جنایت جبران کرد؛ زمین میدان ره‌آورد مردان با ایمان است و اسرائیل کودک کش نمی‌تواند روی زمین با قدرت ایمان مردان حماس بجنگد چراکه زمین نقطه قوت فلسطینی‌هاست و غزه همانند عصای موسی است و هر آنچه اینها بافته‌اند خواهند بلعید.
  • غزه مدفن سیاست، راهبرد، قدرت و نظامی‌گری‌های همه قدرت‌هایی است که می‌خواهند چندین هزار کودک را قتل‌عام کنند، امریکا، انگلیس، آلمان و اسرائیل دست به دست هم دادند تا کودکان غزه را بکشند و بدانند این کودکان میدان‌دار جبهه غزه خواهند بود.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها