کد خبر: 638151
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ۲۱:۵۵:۰۰
| |

تعجب خبرنگار روس از کراوات نبستن محمد مخبر در نشست شانگهای!

روزنامه همشهری نوشت: خبرنگار روس از اینکه معاون اول رئیس‌جمهور ما در یک نشست رسمی آن هم در سطح اجلاس شانگهای کراوات نبسته تعجب کرده است.

تعجب خبرنگار روس از کراوات نبستن محمد مخبر در نشست شانگهای!
کد خبر: 638151
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ۲۱:۵۵:۰۰

روزنامه همشهری در حاشیه‌نویسی از سفر محمدمخبر به قرقیزستان نوشته که خبرنگار روس از کراوات نبستن معاون اول رییسی تعجب کرده بود!

به گزارش همشهری، بالابلند روس مثل اجل معلق بالای سرمان سبز شد، عینکش را کمی جا به جا کرد و بیخ کراواتش را چسبید و هی تکان تکانش داد و زیر لب یک چیزهایی به زبان روسی بلغور کرد. ما هم عینهو جغد براندازش کردیم. طفلکی برای شیرفهم کردن ما به پانتومیم هم متوسل شد.«یعنی چی داره می‌گه؟» این را من به یکی از خبرنگارهای همراهمان گفتم. او هم شانه‌اش را بالا انداخت و به زبان بی‌زبانی گفت «آی دونت نو راشا.» در همین گیرودار که خبرنگار روس داشت تقلای بی‌خود می‌کرد مترجم ما از راه رسید و فرشته نجاتش شد. «اِلآن‌را» شروع به اختلاط با جوانک روس کرد و برگشت رو به ما و حرف عجیبی زد. گفت خبرنگار روس از اینکه معاون اول رئیس‌جمهور ما در یک نشست رسمی آن هم در سطح اجلاس شانگهای کراوات نبسته تعجب کرده. و اضافه کرد که آیا قصد مخبر بی‌احترامی بوده؟ «اِلآن‌را» به یک جواب دیپلماتیک بسنده کرد و گفت نه! و بعد توضیح کوتاهی داد که در آنجا رسم نیست کراوات ببندند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها