کد خبر: 637467
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۱ ۰۹:۴۶:۳۹
| |

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا:

به بعضی می‌گوییم نظرت درباره این موضوع سیاسی چیست؛ می‌گوید بزارید تاییدصلاحیت شوم بعد می‌گویم!

فعال سیاسی اصولگرا گفت: وقتی به بعضی افراد گفته می شود «چرا درباره این موضوع سیاسی اظهارنظر نمی کنید، جواب می دهد اول بگذارید تأییدصلاحیت بشوم بعدا نظرم را می گویم اما اگر الان درباره خواص آب هویج نظرم را بخواهید با کمال میل بیان می کنم» در واقع یک ملاحظه کاری زیادی به لحاظ سیاسی در بین نامزدها دیده می شود.

به بعضی می‌گوییم نظرت درباره این موضوع سیاسی چیست؛ می‌گوید بزارید تاییدصلاحیت شوم بعد می‌گویم!
کد خبر: 637467
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۱ ۰۹:۴۶:۳۹

روز پنجم ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس به پایان رسید و تنها دو روز دیگر زمان باقی است اما تحرک انتخاباتی نه از جناح های سیاسی و نه از نامزدها دیده نمی شود.

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا گفت: روش اینترنتی ثبت‌نام نامزدها هیجانات سیاسی و انتخاباتی را خواباند. البته خود کاندیداها نیز خیلی علاقمند نیستند که بگویند «برای نمایندگی مجلس ثبت نام کردند»، با این اوصاف خیلی طبیعی است که با فضای گرم سیاسی و انتخاباتی مواجه نباشیم.

به گزارش نامه نیوز بخش هایی از گفت و گوی مهاجری را در ادامه می خوانید:

 

  •  50 هزار نفر پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم را انجام دادند و 30 هزار نفر از آنها در مرحله اول تأیید شدند اما تا امروز حدود 6 هزار نفر ثبت نام کردند که پیش بینی می شود نهایتا 15 هزار نفر فرایند ثبت نام را تکمیل کنند که تقریبا یک سوم کسانی است که پیش ثبت نام کرده بودند.
  • تجربه انتخابات 1400 به جامعه سیاسی کشور شوکی وارد کرد چون عده ای نگران هستند کاری کنند که مشمول ردصلاحیت شوند بنابراین همه اول منتظرند ببینند شورای نگهبان چه نظری درباره تأییدصلاحیت نامزدها دارد، بعدا کمی بازار انتخابات را گرم کنند.
  • وقتی به بعضی افراد گفته می شود «چرا درباره این موضوع سیاسی اظهارنظر نمی کنید، جواب می دهد اول بگذارید تأییدصلاحیت بشوم بعدا نظرم را می گویم اما اگر الان درباره خواص آب هویج نظرم را بخواهید با کمال میل بیان می کنم» در واقع یک ملاحظه کاری زیادی به لحاظ سیاسی در بین نامزدها دیده می شود.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها