کد خبر: 637430
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۱ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

۶ میلیون ایرانی می‌خواهند برای جنگ با اسرائیل به غزه بروند!

روزنامه همشهری نوشت: بیش‌ از 6میلیون نفر برای اعزام به سرزمین‌های اشغالی و حمایت عملی از مردم غزه اعلام آمادگی کرده‌اند؛ آماری که لحظه به لحظه نیز درحال افزایش است.

۶ میلیون ایرانی می‌خواهند برای جنگ با اسرائیل به غزه بروند!
کد خبر: 637430
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۱ ۱۹:۲۰:۰۰

روزنامه همشهری نوشت که بیش از ۶ میلیون ایرانی برای اعزام به غزه اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش همشهری، پویش «حریفت ‌منم» با استقبال بی‌سابقه‌ای در افکار عمومی ایران مواجه شد؛ موضوعی که نشان‌ می‌دهد محکوم کردن جنایات رژیم ‌صهیونیستی محوری برای اتحاد و همبستگی مردم ایران در سراسر کشور به ‌حساب می‌آید و قشرهای مختلف مردم، صرف‌نظر از هر دین، آیین، اعتقاد سیاسی و جناحی، حامی مردم فلسطین هستند و همواره برای حمایت عملی از مظلوم آمادگی دارند. برهمین اساس هم هست که آخرین آمارهای ثبت‌ شده در سامانه اینترنتی پویش «حریفت‌ منم» نشان می‌دهد تا لحظه تنظیم این گزارش بیش‌ از 6میلیون نفر برای اعزام به سرزمین‌های اشغالی و حمایت عملی از مردم غزه اعلام آمادگی کرده‌اند؛ آماری که لحظه به لحظه نیز درحال افزایش است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    سه‌شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲

    اون شیش میلیون اگه راست میگن و اهل جنگ هستن این همه مواد فروش و خونه های فساد تو کوچه و خیابونای مملکت،این همه مسئول فاسد تو دستگاه های مختلف که بدتر از اسرائیلی ها هستن و خلاف جهت انقلاب و شهدا به مردم ضربه می زنن وقتتون رو بذارید واسه نابودی اینا به وقتش اسرائیل هم نابود میشه تا کی می خواییم به زندگی منطقی برگردیم و چرندیات رو کنار بذاریم

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها