کد خبر: 635625
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ ۲۱:۴۰:۱۲
| |

واکنش اردوغان به ورود ناو آمریکایی به منطقه؛ این ناو در فلسطین کشتار به راه خواهد انداخت

رجب طیب اردوغان در واکنش به ورود ناو آمریکایی به منطقه برای حمایت اسراییل گفت: این ناو کشتار به راه خواهد انداخت. راه‌حل مشکل خاورمیانه تنها با تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای 1967 به پایتختی بیت‌المقدس شرقی امکان‌پذیر است.

واکنش اردوغان به ورود ناو آمریکایی به منطقه؛ این ناو در فلسطین کشتار به راه خواهد انداخت
کد خبر: 635625
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ ۲۱:۴۰:۱۲

 رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه، تاکید کرد نگاه کردن به جنبش حماس به عنوان تنها مسئول آنچه در حال وقوع است، رویکردی نادرست است، آنچه اکنون اتفاق می‌افتد نتیجه سال‌های طولانی ناکامی در تحقق عدالت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اردوغان اظهار داشت اسرائیل اعلام کرده آب نوار غزه را قطع می‌کند، حتی در شرایط جنگ هم حق قطع آب غزه را ندارد.

او افزود: آمریکا اعلام کرد ناو هواپیمابر به اسرائیل فرستاده است، می‌پرسیم چرا آمریکا این ناو را به اسرائیل اعزام می‌کند، این ناو چه کار خواهدکرد؟ من به شما می‌گویم، این ناو به غزه حمله کرده و در آنجا کشتار به راه خواهد انداخت.

اردوغان گفت: کی خواهند فهمید که ما متحد هستیم و کی متوجه می‌شوند که آمریکا از سازمان‌های تروریسی با پول و سلاح حمایت می‌کند و آنها را آموزش می‌دهد تا در سوریه، کشورهای منطقه، اینجا و آنجا حملات انجام دهند.

اردوغان افزود: راه‌حل مشکل خاورمیانه تنها با تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای 1967 به پایتختی بیت‌المقدس شرقی امکان‌پذیر است و بدون تحقق این امر، متأسفانه تنش متوقف نخواهد شد. و خون‌ریزی ادامه خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها