کد خبر: 637111
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

دفاع عجیب روزنامه اصولگرا از مرضیه برومند؛ «حمله مدرسه موش‌ها به خانم کارگردان»!

روزنامه فرهیختگان نوشت: آیا اینها نماینده اکثریت جامعه ایران هستند یا حتی در جامعه ادبیات، موسیقی و سینمای ایران اکثریت را دارند؟ به هیچ وجه!

دفاع عجیب روزنامه اصولگرا از مرضیه برومند؛ «حمله مدرسه موش‌ها به خانم کارگردان»!
کد خبر: 637111
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ۲۰:۰۰:۰۰

روزنامه اصولگرای فرهیختگان از مرضیه برومند به دلیل «هو شدن» از سوی جمعیت بدرقه‌کننده داریوش مهرجویی و همسرش دفاع کرده و گزارشی با عنوان «حمله مدرسه موش‌ها به خانم کارگردان» منتشر کرده است.

به گزارش فرهیختگان، این هو کردن و جنجال‌ها چیزی نیست که لااقل در یکی، دو سال اخیر برای اولین‌بار نمونه‌هایش را دیده باشیم. رفتار گروه‌های فشار در این مدت تقریبا همیشه همین بوده و آنها سعی می‌کردند با ایجاد جو سنگین حول و حوش اظهارنظر افراد یا رفتارهای آنها باعث شوند که جو عمومی، شبیه جو داخل محافل خودشان به‌نظر برسد، مثلا کسی جرات نکند از خدا و پیغمبر و دین دم بزند تا به‌نظر برسد که اکثریت جامعه مثل همین محفل کوچک گروه فشار، نه‌تنها بی‌دین، بلکه ضددین هستند. 

این روزنامه افزوده است: آیا اینها نماینده اکثریت جامعه ایران هستند یا حتی در جامعه ادبیات، موسیقی و سینمای ایران اکثریت را دارند؟ به هیچ وجه! آنها فقط گروه فشار هستند و از آنجا که تمام تلاش گروه فشار، از طریق جوسازی، در جهت همراستا نشان دادن فضای عمومی با فضای محافل خودش است، هنگامی که اقلیت بودن چنین جماعاتی برملا شود، خودبه‌خود ساختار فعالیت‌شان فرومی‌پاشد. از این دست موارد زیاد می‌توان سراغ گرفت و حالا به‌نظر می‌رسد وقتش رسیده باشد که بیشتر درباره این گروه‌های فشار و صدماتی که به فضای عمومی فرهنگ و هنر وارد می‌کنند، حرف بزنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها