کد خبر: 636856
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۷ ۲۰:۰۲:۲۵
| |

دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی با اطلاع‌رسانی بدون کم‌وکاست درباره قتل داریوش مهرجویی، دامن نظام را از اتهامات دشمنان پاک کنند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضائی باید بدون هیچ ملاحظه‌ای به این پرونده رسیدگی نمایند و نتیجه آن را هرچه باشد بدون کم و کاست به اطلاع عموم برسانند.

دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی با اطلاع‌رسانی بدون کم‌وکاست درباره قتل داریوش مهرجویی، دامن نظام را از اتهامات دشمنان پاک کنند
کد خبر: 636856
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۷ ۲۰:۰۲:۲۵

روزنامه جمهوری اسلامی از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی خواسته درباره پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش به درستی اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش جمهوری اسلامی، قتل فجیع و جنایت‌بار داریوش مهرجوئی و همسرش در ۲۲ مهرماه جاری، واقعه اسفناکی بود که تاسف عامه مردم را باعث شد. هرچند هنوز مقامات رسمی از نتیجه بررسی‌هایشان در این زمینه خبری منتشر نکرده‌اند ولی محکومیت این جنایت توسط مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهد این قبیل اقدامات بشدت مورد تنفر است. همانطور که رئیس قوه قضائیه هم اعلام کرده پرونده این جنایت باید با سرعت، دقت و قاطعیت پیگیری شود و قاتل یا قاتلان به سزای عمل ننگین خود برسند.

این روزنامه افزوده است: در نظام جمهوری اسلامی هیچکس حق ندارد با هیچ بهانه‌ای به جان و مال دیگران تعرض کند. با توجه به اینکه نشانه‌های اموری از قبیل سرقت در اندازه‌ای نیستند که تصور شود این اقدام جنایتکارانه توسط سارقان صورت گرفته، طبعاً احتمال وجود انگیزه‌های دیگر در این واقعه بسیار زیاد است و این احتمال وجود دارد که افرادی با اهدافی که از نظر خودشان ممکن است توجیه داشته باشد، مرتکب چنین جنایت هولناکی شده باشند. بنابراین، دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضائی باید بدون هیچ ملاحظه‌ای به این پرونده رسیدگی نمایند و نتیجه آن را هرچه باشد بدون کم و کاست به اطلاع عموم برسانند. فقط با چنین روشی است که می‌توان دامن نظام را از اتهاماتی که دشمنان درصدد وارد کردن آن هستند پاک کرد و اعتماد مردم را به دستگاه‌های مسئول جلب نمود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها