کد خبر: 636681
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ۲۱:۲۰:۰۰
| |

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا:

آقای رئیسی در خیلی از سخنرانی‌ها گاف می‌دهد؛ دست‌برقضا ویدئوی اخیر او اشتباهی ندارد

فعال سیاسی با اشاره به سخنان اخیر رییسی درباره داروهای خاص نوشت :آقای رئیسی در جمله ای می گوید «مرگ دست خداست». او دقیقا می خواهد بگوید از مرگ و مردن حرف نزنید و عملا با آنها همدلی می‌کند که نگران مرگ بخاطر کمبود دارو نباشند زیرا سرنوشت انسان در دست خداست.در واقع سخن او با هدف تسلای خاطر بیان شده.

آقای رئیسی در خیلی از سخنرانی‌ها گاف می‌دهد؛ دست‌برقضا ویدئوی اخیر او اشتباهی ندارد
کد خبر: 636681
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ۲۱:۲۰:۰۰

محمد مهاجری فعال سیاسی با اشاره به سخنان اخیر رییسی درباره داروهای خاص نوشت :آقای رئیسی در جمله ای می گوید"مرگ دست خداست".او دقیقا می خواهد بگوید از مرگ و مردن حرف نزنید و عملا با آنها همدلی می‌کند که نگران مرگ بخاطر کمبود دارو نباشند زیرا سرنوشت انسان در دست خداست.در واقع سخن او با هدف تسلای خاطر بیان شده.

به گزارش خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی در صفجه شخصی خود نوشت :

آقای رئیسی در خیلی از سخنرانی ها گاف می‌دهد؛اشتباه می کند؛ ترتیب اجزای جمله را رعایت نمی‌کند؛ با حذف یا اضافه کردن کلمه ای کل معنی جمله را تغییر می‌دهد و...

در ویدئوی از سوی آقای رئیسی بیان شده و گزک به دست منتقدان داده، دست برقضا از مواردی است که اشتباه در آن دیده نمی شود. او در حال روایت سخنان بیمارانی است که گفته اند اگر داروهای خاص را تهیه نکنند ممکن است باعث فوت شان شود.

آقای رئیسی در جمله ای می گوید"مرگ دست خداست".او دقیقا می خواهد بگوید از مرگ و مردن حرف نزنید و عملا با آنها همدلی می‌کند که نگران مرگ بخاطر کمبود دارو نباشند زیرا سرنوشت انسان در دست خداست.در واقع سخن او با هدف تسلای خاطر بیان شده.

اگر در بیان نقد،انصاف به خرج ندهیم چه بسا وقتی انتقادمان منطقی هم باشد،مخاطب آن را نپذیرد.

و البته این نافی آن نیست که با وجود تحریمها و مشکلات اقتصادی، تامین داروی همه بیماران و به خصوص بیماران خاص، در دستور کار جدی دولت قرار گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها