کد خبر: 636139
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۱۳:۵۰:۰۰
| |

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خبر داد:

بازداشت یک کارشناس رسمی دادگستری به اتهام رشوه

رئیس کل دادگستری استان مرکزی از بازداشت یکی از کارشناسان رسمی دادگستری این استان به اتهام دریافت رشوه خبر داد.

بازداشت یک کارشناس رسمی دادگستری به اتهام رشوه
کد خبر: 636139
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۱۳:۵۰:۰۰

حجت‌الاسلام‌ سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی با هرگونه فساد در درون و بیرون مجموعه عدلیه اظهار کرد: در یک مورد از جرایم در این زمینه یکی از کارشناسان رسمی دادگستری با دریافت مبالغی از یکی از طرفین پرونده‌ها نظریه کارشناسی خود را به نفع وی اعلام می‌کرد.

به گزارش ایلنا، وی افزود: با رصد و پیگیری‌هایی که حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مرکزی داشت مشخص شد این کارشناس مبلغی بالغ بر ۷۰ برابر دستمزد کارشناسی از متقاضی دریافت کرده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: این فرد هنگام اخذ رشوه از یکی از طرفین پرونده دستگیر و با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شد و پرونده وی در مرحله تکمیل تحقیقات قرار دارد.  

وی از مراجعان به مجتمع‌های قضایی استان مرکزی خواست فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی را نخورند و پرونده خود را از مسیر قانونی دنبال کنند.

حجت‌الاسلام‌ موسوی تصریح  کرد: هم‌استانی‌های گرامی می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۵۸۰ در شناسایی سوء‌جریان‌های مالی، فساد اداری و مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان با حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مرکزی همکاری و هرگونه تخلف و سرپیچی از قانون را گزارش کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها