کد خبر: 634672
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ۱۹:۵۱:۱۹
| |

احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد:

بعد از انقلاب طبقات جامعه بهم نزدیک شدند/ فضای بانوان در پارک‌ها توسعه پیدا کند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی معتقد است در گذشته بسیاری از امکانات به طبقه ضعیف نمی‌رسید. بعد از انقلاب طبقات مختلف به یکدیگر نزدیک شدند.

بعد از انقلاب طبقات جامعه بهم نزدیک شدند/ فضای بانوان در پارک‌ها توسعه پیدا کند
کد خبر: 634672
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ۱۹:۵۱:۱۹

سیداحمدعلم الهدی صبح امروز در مراسم افتتاح ۴۴پروژه شهری در منطقه چهار مشهد گفت: هدف اساسی تشکیل نظام و نقطه پایبندی هر متدین انقلابی در هر سمت مدیریتی برهم زدن اختلافات طبقاتی در نظام مقدس است.

به گزارش عصرایران، علم الهدی با بیان اینکه مشکل نظام ستم شاهی بیداد حاکم و اختلاف طبقاتی بود، گفت: شما در گذشته می‌دیدید که بسیاری از امکانات به طبقه ضعیف نمی‌رسید. بعد از انقلاب طبقات مختلف به یکدیگر نزدیک شدند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه حاشیه شهر بدترین عنوان است، تصریح کرد: این اصطلاح غلط تضمین‌کننده اختلاف طبقاتی است باید حاشیه شهر با شهر یکسان شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: ما تلاش می‌کنیم که حاشیه شهر برداشته شود و توسعه خدمات عمومی و عمران و آبادانی که با همت شورا و مجاهدت شهردار در این منطقه انجام شده کلمه حاشیه شهر از منطقه برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: مساله دیگر بانوان است. زن و مرد در تمام شئون بهره‌برداری از حقوق عمومی یکسان هستند، مقتضیات خاصیت جنسیتی است وگرنه در حقوق انسانی مساوی هستند.

علم الهدی ادامه داد: بر مساله حجاب که اصل واجب شرعی است تاکید داریم به دلیل حفظ موقعیت زنان در تفاوت جنسیتی. لذا در ارایه خدمات عمومی با حفظ این نکته که زن و مرد برابر هستند باید کار کنیم. باید اصل صیانت را در زن حفظ کنیم از همه امتیازات ویژگی‌های ورزشی تفریحی، گردشی و قهرمانی از تمام حقوق انسانی که مردها برخوردارند زنان هم باید برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: ضمن تشکر از ایجاد پارک بانوان، باید این مساله توسعه پیدا کند و سعی کنید بخش خواهران به طور انحصاری در همه پارک‌ها باشد، در تمام بخش‌های بانوان امکانات وسیع با هزینه کم یا بدون هزینه فراهم کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها