کد خبر: 633436
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۴ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

کیهان:

دیکتاتور کسی است که می‌گوید بدنش مال خودش است!

روزنامه کیهان نوشت: دیکتاتور کیست؟ کسی به قانون بی‌اعتناست و پاسخگوی کارهای اجتماعی خود نیست و در برابر مطالبه دیگران بی‌حوصله و فحاش و معتقد است، بدن مال خودش است!

دیکتاتور کسی است که می‌گوید بدنش مال خودش است!
کد خبر: 633436
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۴ ۲۰:۴۰:۰۰

روزنامه کیهان در مطلبی «دیکتاتور» را ترجمه کرده است.

به گزارش کیهان، دیکتاتور کیست؟ کسی که دین و فرهنگ و لهجه و ورزش و سیاست و اقتصاد و دانش و... مردم خود را تحقیر و تمسخر کرده و در دامن دشمن نشسته و برای آب و خاک و پدر و مادر خود زبان دراز می‌کند؟ یا آنکه به قانون بی‌اعتناست و پاسخگوی کارهای اجتماعی خود نیست و در برابر مطالبه دیگران بی‌حوصله و فحاش و معتقد است، بدن مال خودش است! می‌خواهد آنچه که عقل و شرع برایش احترام قائلند و محافظ و مأمور گذاشته‌اند را رایگان به رهگذران بدهد. و نمی‌گوید اگر بدن مال اوست چرا نمی‌تواند از مرض و پیری و مرگش جلوگیری کند.

این روزنامه افزوده است: دیکتاتور کسی است که از بی‌دل و جرأتی‌، قاچاقی از کشور فرار کرده و مردم را به مبارزه و مقاومت دعوت می‌کند. خودش اسیر جهل و برده کدخداست ولی برای آزادی، صورتش را چنگ می‌کشد. می‌خواهد همه مثل او سر، پتی کنند و ایمانشان را با لاابالی او بسنجند. دیگری به زور فحش و آنچه لایق خودش است به حجاب می‌تازد و زنده باد آریا می‌گوید ولی هیچ‌اش به فرهنگ ایرانی نمی‌ماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها