کد خبر: 633279
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ۱۶:۴۰:۰۲
| |

نظر کیهان درباره عادی‌سازی روابط عربستان با اسرائیل؛ نگران نباشید اصلا جدی نیست!

روزنامه کیهان نوشت: عادی‌سازی روابط با دشواری‌های زیادی همراه است. این آرزو حتی در رژیم آپارتاید اسرائیل نیز با موانع جدی رو‌به‌رو است؛ چه برسد به موانعی که مقامات سعودی با آن مواجه هستند که یکی از آنها مخالفت جدید افکار عمومی مردم عرب با عادی‌سازی است.

نظر کیهان درباره عادی‌سازی روابط عربستان با اسرائیل؛ نگران نباشید اصلا جدی نیست!
کد خبر: 633279
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ۱۶:۴۰:۰۲

روزنامه کیهان میزان جدی بودن عادی‌سازی روابط عربستان با اسرائیل را بررسی کرده است.

به گزارش کیهان، در میان سکوت رژیم سعودی، نخست‌وزیر رژیم آپارتاید اسرائیل دائم از نزدیک بودنِ فرصتِ توافق با عربستان و عادی‌‌سازی روابط می‌گوید. رسانه‌های این رژیم نیز پی‌در‌پی در این باره گزارش منتشر کرده و....این ادعاها چقدر جدی است؟  تمام این ادعاها البته هنوز یکطرفه است و مقامات رژیم سعودی در این باره چیزی نمی‌گویند. گرچه اخیراً صحبت‌ها درباره امضای یک توافق امنیتی احتمالی میان ریاض و واشنگتن که شامل عادی‌‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و عربستان نیز می‌شود، افزایش یافته و رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که هسته‌ای شدن خواسته اصلی ریاض برای امضای چنین توافقی است.

کیهان تاکید کرده است: عادی‌سازی روابط با دشواری‌های زیادی همراه است. گرچه رژیم صهیونیستی پیش‌بینی می‌کند که در صورت تکمیل توافق عادی‌‌سازی میان عربستان و رژیم صهیونیستی سران برخی کشورهای اسلامی (نه مردامان آن) نیز روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی می‌کنند؛ اما این آرزو حتی در رژیم آپارتاید اسرائیل نیز با موانع جدی رو‌به‌رو است؛ چه برسد به موانعی که مقامات سعودی با آن مواجه هستند که یکی از آنها مخالفت جدید افکار عمومی مردم عرب با عادی‌سازی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها