کد خبر: 633097
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۱ ۱۲:۰۵:۰۰
| |

دریادار ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش:

توانمندی‌هایی در اختیار داریم که نمی‌توان برخی از آنها را به نمایش گذاشت

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دوران هشت ساله دفاع مقدس باعث اقتدار کشور شد و اکنون توانمندی‌هایی در اختیار داریم که نمی‌توان برخی از آنها را به نمایش گذاشت.

توانمندی‌هایی در اختیار داریم که نمی‌توان برخی از آنها را به نمایش گذاشت
کد خبر: 633097
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۱ ۱۲:۰۵:۰۰

دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح در بندرعباس به‌مناسبت هفته دفاع‌مقدس، در جمع فرماندهان لشکری، مسئولان کشوری، کارکنان نیروهای مسلح و آحاد مردم بندرعباس با یادآوری پیشرفت‌های کشور بویژه نیروی دریایی گفت: دشمن در تلاش است تا ما را در تنگنا قرار دهد اما به لطف خداوند، امروز ما در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و در صحنه‌های بین‌المللی حضور موفقی داریم.

به گزارش ایلنا، فرمانده نیروی دریایی ارتش، با بیان اینکه وحدتی که امروز در ایران شاهد آن هستیم دستاورد هشت سال دفاع‌مقدس است، گفت: تجربه چندین دهه پایبندی ملت ما نسبت به وحدت و برادری نشان داد که توطئه، تهدید و تحریم بر کشور اثر چندانی ندارد.

وی با یادآوری جان‌فشانی مردم هرمزگان در عرصه‌های مختلف نظیر دفاع‌مقدس افزود: مردم جنگیدند و نگذاشتند اقتصاد کشور صدمه ببیند، ما فقط با رژیم بعث در جنگ نبودیم بلکه همه دنیا روبروی ما بود.

امیر دریادار ایرانی بیان کرد: بسیاری از کشورها بیش از دو قرن تلاش کردند که به اقتدار برسند اما بازهم پیشرفت ما را نداشتند.

وی با بیان اینکه از هشت سال دفاع مقدس درس‌های بزرگی گرفتیم، گفت: این هشت سال باعث اقتدار کشور شد و اکنون توانمندی‌هایی در اختیار داریم که نمی‌توان برخی از آنها را به نمایش گذاشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه ۸۶ یک افتخار‌آفرینی برای کشور عزیزمان داشت و کار مشترک سرزمین ایران بود، زیرا نیروهای متخصص حاضر در این ناوگروه از ۲۹ استان کشور بودند.

امیر دریادار ایرانی، با اشاره به حضور ناوگروه ۸۶ در برزیل گفت: رفتار برادرانه و عفیفانه کارکنان این ناوگروه با مردم ریودوژانیرو موجب صدور فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به آن نقطه از جهان شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها