کد خبر: 632859
|
۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ۱۷:۲۲:۴۲
| |

حکومت امام زمان بعد از ظهور همان جمهوری اسلامی خواهد بود!/حکومت الله یعنی جمهوری اسلامی

روزنامه همشهری نوشت: اگر بخواهیم حکومت معصوم را هم فهم کنیم باید با انقلاب اسلامی بفهمیم و اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم حکومت امام زمان هنگام ظهور همان جمهوری اسلامی است.

 حکومت امام زمان بعد از ظهور همان جمهوری اسلامی خواهد بود!/حکومت الله یعنی جمهوری اسلامی
کد خبر: 632859
|
۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ۱۷:۲۲:۴۲

روزنامه همشهری مدعی شد حکومت امام زمان بعد از ظهور همان جمهوری اسلامی خواهد بود!

به گزارش جمهوری اسلامی، قیافه حکومت را که حضرت امام(ره) ترسیم کرد، جمهوری اسلامی بود؛ لذا وقتی انتخابات انجام شد و جمهوری اسلامی رأی آورد، امام فرمود: «امروز روز آغاز حکومت‌الله است در زمین.» همچنان که در تکوین، حکومت‌الله است که هستی را پر کرده و این اگر بخواهد در ظاهر دین، ظهور و بروز پیدا کند، می‌شود همانی که حضرت امام(ره) گفت: آغاز حکومت‌الله در زمین. حال سؤال اساسی که در اینجا مطرح می‌شود این است که چرا وقتی اراده خدا در شریعت ظهور و بروز پیدا می‌کند باید در قالب جمهوری اسلامی باشد؛ به تعبیر دیگر چرا حکومت‌الله در زمین، می‌شود جمهوری اسلامی؟

این روزنامه در پایان تاکید کرده است: اگر بخواهیم بگوییم وظیفه رهبری اصولاً چیست؟ باید گفت: رهبری دارد کاری می‌کند که مردم بر خودشان حاکم باشند. لذا وقتی تا این صورت شریعت را مردم به پا و اقامه کردند، امام فرمود: امروز روز امامت امت است، امروز روز آغاز حکومت‌الله است در زمین. ما حتی اگر بخواهیم حکومت معصوم را هم فهم کنیم باید با انقلاب اسلامی بفهمیم و اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم حکومت امام زمان هنگام ظهور همان جمهوری اسلامی است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها