کد خبر: 632709
|
۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ۰۳:۰۰:۰۰
| |

ازدواج‌های جناحی و اثر عروس‌ها و دامادها بر دیدگاه‌های سیاسی؛ کدام اصولگرایان بعد از فامیل شدن با اصلاح‌طلبان متعادل شدند؟

روزنامه آرمان ملی نوشت: پسر احمد توکلی و دختر صادق زیباکلام با هم ازدواج کردند و توکلی که روزی تندترین نقدها را به جریان اصلاحات داشت، مدتی است وارد این حوزه نمیشود و ترجیح میدهد در موضوعات اقتصادی به ارائه دیدگاه بپردازد.

ازدواج‌های جناحی و اثر عروس‌ها و دامادها بر دیدگاه‌های سیاسی؛ کدام اصولگرایان بعد از فامیل شدن با اصلاح‌طلبان متعادل شدند؟
کد خبر: 632709
|
۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ۰۳:۰۰:۰۰

روزنامه آرمان ملی در گزارشی به تاثیر ازدواج‌‌های سیاسی از دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب بر عقاید هم نوشته است.

به گزارش آرمان ملی، بخش‌هایی از این گزارش را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • ناصر ایمانی اگر چه زمانی عضو شورای سردبیری روزنامه رسالت بود اما دیگر آن مواضع را ندارد. او نسبت خانوادگی با سعید حجاریان از چهره‌های تئوریسین اصلاحات دارد و برخلاف او اهل جناح راست است. شاید تاثیر حجاریان بر او سبب شده تا سمت اصولگرایان تندرو نرود و ترجیح بدهد در عین اصولگرایی، اعتدالگرا باشد.
  • عروس باهنر تاثیری بر دیدگاه‌های سیاسی او داشته است؟ پیوند خانواده باهنر و محتشمی‌پور در سال 91 ثبت شد و نکته قابل توجه آنجا بود که در مراسم عروسی آنها مهمانانی از دو جناح سیاسی کشور در کنار هم و به دور یک میز خوش و بش میکردند. باهنر بر خلاف گذشته چندان به جریان اصلاحات انتقادات تند و تیز ندارد و سعی دارد به مثابه منتقد اعتدالی به ارائه دیدگاههایش بپردازد. یعنی برای باهنر که روزی دفاع از جریان اصولگرایی و تلاش بیوقفه برای غلبه این جریان بر اصلاح‌طلبان هدف نخست بود، دیگر این هدف معنایی نداشت و به طور واضح بر همکاری دو جریان و رفع اختلافات تاکید کرد.
  •  پسر احمد توکلی و دختر صادق زیباکلام با هم ازدواج کردند و توکلی که روزی تندترین نقدها را به جریان اصلاحات داشت، مدتی است وارد این حوزه نمیشود و ترجیح میدهد در موضوعات اقتصادی به ارائه دیدگاه بپردازد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها