کد خبر: 631702
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

عصبانیت کیهان از عیسی کلانتری؛ حداکثر هنر او انتساب معاون آلوده‌ای مانند کاوه مدنی و باز کردن مسیر جاسوسان محیط‌زیستی بود

روزنامه کیهان نوشت: حداکثر هنر کلانتری، انتساب معاون آلوده‌ای مانند کاوه مدنی و باز کردن مسیر جاسوسان محیط‌زیستی به مراکز مهم بود.

عصبانیت کیهان از عیسی کلانتری؛ حداکثر هنر او انتساب معاون آلوده‌ای مانند کاوه مدنی و باز کردن مسیر جاسوسان محیط‌زیستی بود
کد خبر: 631702
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ۲۰:۴۰:۰۰

روزنامه کیهان به عیسی کلانتری، رییس سازمان محیط‌زیست در دولت روحانی حمله کرده و او را «بی‌کفایت» خوانده است.

به گزارش کیهان،  دو ویژگی مهم عیسی کلانتری، بی‌کفایتی در عرصه مدیریت و تندروی و سیاه‌نمایی در حوزه اظهار نظر است. او در حالی برای محیط زیست و منابع زیستی‌اشک تمساح می‌ریزد که اولا سالها وزیر و معاون بوده و ثانیا بیش از جذب افراد با کفایت و متخصص، در پی سیاسی کاری بوده است. او همان کسی است که مدعی شد خودکفایی در کشاورزی مزخرف است(!) و این ادبیات البته با ادبیات دیگرانی مانند وزرای نفت و نیروی دولت سابق در کثافتکاری خواندن پالایشگاه‌‌سازی و انتساب منطق نیروگاه‌‌سازی به مافیا، تناسب داشت.

کیهان در ادامه نوشته است: کلانتری همان‌قدر که در سیاه‌نمایی و منفی‌بافی ید طولایی دارد، کارنامه خسارت باری هم در زمینه کشاورزی و محیط زیست دارد و حداکثر هنرش، انتساب معاون آلوده‌ای مانند کاوه مدنی و باز کردن مسیر جاسوسان محیط‌زیستی به مراکز مهم بود.  در موضوع اساتید دانشگاه‌ها نیز روشن است که ده‌ها هزار استاد مورد اعتماد نظام هستند و مشغول فعالیت و خدمت هستند اما عناصر سیاسی‌کار تعمد دارند برخورد با چند نفر معدود عنصر متخلف یا نفوذی و مجرم را، برخورد با اساتید جا زده و بدین ترتیب برای متخلفان امنیتی حاشیه امنیت درست کنند. این هم سند دیگری برای کج فهمی کلانتری است، اگر او را در موضع اتهام ننشاند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها