کد خبر: 616243
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۵ ۱۵:۵۰:۱۰
| |

روایت عیسی کلانتری از کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی؛ به کروبی گفتم سید به این خوشگلی و دانایی دارید!

وزیر اسبق کشاورزی و سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: آقای کروبی آمد پیش من و گفت که برای انتخابات ریاست جمهوری کسی را نداریم، به آقای کروبی گفتم چرا کسی را ندارید، آقای خاتمی را دارید، سیدی به این خوشگلی و دانایی و خوشفکری دارید.

روایت عیسی کلانتری از کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی؛ به کروبی گفتم سید به این خوشگلی و دانایی دارید!
کد خبر: 616243
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۵ ۱۵:۵۰:۱۰

عیسی کلانتری، وزیر اسبق کشاورزی و سازمان حفاظت از محیط زیست گفت:آقای کروبی آمد پیش من و گفت که برای انتخابات ریاست جمهوری کسی را نداریم و باید برویم مهندس موسوی را برای ورود به انتخابات قانع کنیم. من گفتم که ماه گذشته که آقای موسوی از سفر مطالعاتی مالزی برگشته بود ما با ایشان صحبت کردیم و گفت اصلاً درباره ریاست جمهوری صحبت نکنید، آقای موسوی تحت هیچ شرایطی حاضر نبود وارد انتخابات شود. اما آقای کروبی اصرار داشت، گفت ما هیچکس را نداریم و عصبانی شد، آقای کروبی هم زود عصبانی می‌شد.

به گزارش خبرانلاین، وی افزود: واقعیت این‌که من دیر کرده بودم و می‌خواستم به جلسه دولت برسم، به آقای کروبی هم نمی‌توانستم بگویم من می‌خواهم به جلسه دولت برسم، بی احترامی به ایشان می‌شد، برای همین یکدفعه یا دیدار دیروز با آقای خاتمی افتادم و به آقای کروبی گفتم چرا کسی را ندارید، آقای خاتمی را دارید، سیدی به این خوشگلی و دانایی و خوشفکری دارید. یکدفعه انگار آقای کروبی را برق گرفت، و زودتر از من رفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها