کد خبر: 631581
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۰ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

دفاع روزنامه اصولگرا از اخراج محسن برهانی از دانشگاه؛ با اظهارات خلاف واقع راه صد ساله را در یک شب طی کرد

روزنامه جوان با دفاع از اخراج محسن برهانی از دانشگاه نوشت: فردی با مدرک حقوق وجود دارد که بعد از اظهارنظرهای خلاف واقع بر سر زبان‌ها افتاد. این شهرت باعث آن شد که به وی پرونده‌های حقوقی سنگین مالی پیشنهاد شود و اصطلاحاً راه صدساله را در یک شب طی کرد.

دفاع روزنامه اصولگرا از اخراج محسن برهانی از دانشگاه؛ با اظهارات خلاف واقع راه صد ساله را در یک شب طی کرد
کد خبر: 631581
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۰ ۲۰:۴۰:۰۰

روزنامه جوان از اخراج اساتیدی چون محسن برهانی از دانشگاه‌ها حمایت و در مقابل از تدریس سعید حدادیان در دانشگاه تهران دفاع کرده است.

به گزارش جوان، نگاه به اسامی اساتیدی که با آنها قطع همکاری شده و به‌زعم این طیف، اخراج شده‌اند، نشان می‌دهد که بسیاری از این افراد به‌صورت استاد مدعو همکاری داشته‌اند و با اتمام مدت قرارداد همکاری، دانشگاه‌ها مایل به ادامه آن روند نبوده‌اند. در مثالی، فردی با مدرک حقوق وجود دارد که بعد از اظهارنظرهای خلاف واقع و تحریف‌شده سال گذشته خود بر سر زبان‌ها افتاد. این شهرت باعث آن شد که به وی پرونده‌های حقوقی سنگین مالی پیشنهاد شود و اصطلاحاً راه صدساله را در یک شب طی کرد. با نگاه به زمان عدم اشتیاق دانشگاه به ادامه فعالیت با این فرد متوجه می‌شویم که وی قبل از شهریورماه سال گذشته عملاً از دانشگاه کنار گذاشته ‌شده‌است.

جوان در بخش دیگری از این مطلب نوشته است: این روزنامه‌ها و کانال‌های خبری برای تشویش افکار دانشگاهیان، قدم بعدی حمله خود را در قالب حمله به اساتیدی اجرا کردند که با آنها ازنظر فکری متفاوت بودند. برای مثال، علیه یکی از اساتید دانشگاه تهران که مداح اهل‌بیت‌(ع) نیز است، حمله همه‌جانبه‌ای را تدارک دیدند، در صورتی‌که وی از سال ۱۳۹۵، کرسی دانشگاهی دارد. این در حالی است که یکی از اساتید دانشگاه شریف که جزو هم‌عقیدگان این طیف سیاسی نیز است، بدون مدرک دکترا و با داشتن کارشناسی ارشد رشته نامرتبط، مشغول به تدریس زبان انگلیسی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها