کد خبر: 630486
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۲ ۱۶:۲۰:۴۶
| |

روزنامه جوان:

آقای غضنفری! به جای دلواپسی برای «عمله کشورهای همسایه» شدن، فیش‌های حقوقی خود و مدیران صندوق توسعه‌ ملی را منتشر کنید

روزنامه جوان نوشت: او حق ندارد از طرف مردم حرف بزند، آنچه او به مردم بدهکار است، پاسخگویی از عملکرد صندوق توسعه ملی و نحوه هزینه‌کرد اموال ملت ایران است ولاغیر. منتظر شفاف‌سازی عملکرد صندوق توسعه و کارنامه و فیش‌های حقوقی رئیس و اعضای هیئت عامل و مدیران این صندوق هستیم.

آقای غضنفری! به جای دلواپسی برای «عمله کشورهای همسایه» شدن، فیش‌های حقوقی خود و مدیران صندوق توسعه‌ ملی را منتشر کنید
کد خبر: 630486
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۲ ۱۶:۲۰:۴۶

روزنامه جوان به مهدی غضنفری، رئیس صندوق توسعه ملی که به تازگی انتقادات تندی را نسبت به وضعیت حکمرانی مطرح کرده بود، حمله کرده است.

به گزارش جوان، رئیس صندوق توسعه ملی از اظهارات قابل تأملی که اخیراً مطرح کرده است، دنبال چیست؟ آیا بپذیریم که از سر دغدغه‌مندی چنین مطالبی را مطرح کرده است؟ حتی اگر این فرض را بپذیریم که از سر دغدغه‌مندی بوده است، مخاطبان چنین اظهارات شاذی چه کسانی هستند؟ آیا خودش، ردای مسئولیت به تن ندارد و مخاطب این اظهارلحیه‌ها نیست؟ حتماً پاسخ مثبت است.

این روزنامه در ادامه نوشته است: مهدی غضنفری نیک می‌داند مأموریت صندوقی که قبای ریاست آن را به تن کرده، «تبدیل بخشی از عواید ناشی از فروش نفت، گاز و میعانات گازی و فرآورده‌های نفتی به ثروت‌های ماندگار، مولد و سرمایه‌های زاینده اقتصادی و حفظ سهم نسل‌های آینده» است، پس بهتر است به جای دلواپسی از تبدیل‌شدن به آنچه «عمله کشور‌های همسایه» می‌نامد و تلقین گزاره‌های القایی همچون «استعمار جدید کشور‌های همسایه»، مسئولیت خود را به درستی انجام دهد، البته از کسی که مسئول گعده‌ای به نام «انجمن فرانچایز ایران» است و با برخی افراد خاص نشست‌وبرخاست دارد، انتظاری جز این نیست، اما حق ندارد از طرف مردم حرف بزند، آنچه او به مردم بدهکار است، پاسخگویی از عملکرد صندوق توسعه ملی و نحوه هزینه‌کرد اموال ملت ایران است ولاغیر. منتظر شفاف‌سازی عملکرد صندوق توسعه و کارنامه و فیش‌های حقوقی رئیس و اعضای هیئت عامل و مدیران این صندوق هستیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها