کد خبر: 629584
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۶ ۱۰:۲۶:۵۵
| |

عباس امیری‌فر، فعال سیاسی:

اینکه می‌گویند احمدی‌نژاد در جامعه طرفدار دارد، فضاسازی رسانه‌های نزدیک به خودش است؛ مقتدای نظراتش مصدق و کوروش است

یک فعال سیاسی گفت: اینکه می‌گویند احمدی‌نژاد در جامعه طرفدار دارد، فضاسازی رسانه‌های نزدیک به خودش است و نظرسازی می‌کنند. نظرات احمدی‌نژاد کاملا ملی‌گرایانه بود و مقتدی‌ او مصدق و کوروش بودند.

اینکه می‌گویند احمدی‌نژاد در جامعه طرفدار دارد، فضاسازی رسانه‌های نزدیک به خودش است؛ مقتدای نظراتش مصدق و کوروش است
کد خبر: 629584
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۶ ۱۰:۲۶:۵۵

یکی از پرسش‌های مهم در شرایط کنونی که گروه‌های سیاسی به تدریج وارد فضای انتخاباتی می‌شوند، این است که محمود احمدی‌نژاد چه خواهد کرد؟ آیا لیستی ارائه می‌کند و می‌خواهد به طور غیرمستقیم در انتخابات تأثیرگذار باشد؟

عباس امیری‌فر، فعال سیاسی، درباره این موضوع گفت: «آقای احمدی‌نژاد خودش برای مجلس ثبت نام نکرد اما احتمالا لیستی با عنوان بهار متشکل از افرادی مانند بهمن شریف‌زاده را ارائه کند که البته نه نفراتش تأییدصلاحیت می‌شوند و نه حتی رأیی در جامعه دارد.

به گزارش نامه نیوز بخش هایی از گفت و گوی امیری فر را در ادامه می خوانید:

 

  • اما جریان شریان و اعضایش مانند آقای سید مهدی هاشمی یا از نزدیکان شریان مانند آقای بذرپاش را نمی‌تواند جریان حامی احمدی‌نژاد دانست. اکنون طرفداران او مانند وضعیت سازمان مجاهدین انقلاب شده‌اند که در فولوکس واگن هم جا می‌شوند و تعدادشان به اندازه انگشتان دو دست هم نیست. آقایان بذرپاش و سید مهدی هاشمی علیه احمدی‌نژاد موضع دارند و ارتباطشان را با او قطع کرده‌اند و شریان و البته جبهه پایدرای را نباید در دایره احمدی‌نژادی‌ها دانست».
  • اکنون به صورت موردی نام حامیان احمدی‌نژاد را می‌برم که بدانید نیروهای او همین تعداد محدود هستند؛ آقایی غلامحسین الهام که هنوز اعلام برائت نکرده است، آقای مرتضی تمدن، استاندار وقت تهران، آقای ثمره هاشمی، آقای سید حسن موسوی که بعد از مشایی به رئیس‌دفتری احمدی‌نژاد رسید، آقای عبدالرضا شیخ‌الاسلامی، وزیر کار دولت دهم، آقای علی ذبیحی که در دولت نهم رئیس سازمان تأمین اجتماعی بود، آقای علی‌اکبر جوانفکر که من او را به دلیل اتهاماتی که علیه‌ام زده بود در دادگاه محکوم کردم و البته آقایان مشایی و بقایی که همیشه کنار آقای احمدی‌نژاد هستند.
  • حالا هم این افراد در دفتر ولنجک رفت و آمد دارند؛ همان دفتری که متعلق به بیت‌المال است و اینها با آن را تحویل نمی‌دهند. استخر هم دارد و می‌روند آنجا به تفریح می‌پردازند.
  • در آب سرد دماوند هم مراکزی تفریحی برای خود دارند و تنی به آب می‌زنند. اقوامشان هم در کار شن و ماسه هستند و از بیت‌المل استفاده می‌کنند و در عین حال با نظام مشکل دارند. با این اوصاف می‌بینید که تعداد کمی با احمدی‌نژاد ارتباط دارند و نیرویی ندارد که بگوییم می‌خواهد چه تأثیری در انتخابات بگذارد.
  • من تصور می‌کنم آقای احمدی‌نژاد برای ریاست‌جمهوری نامزد می‌شود و چند نفر از همین افراد را دور خودش راه می‌اندازد. البته ردصلاحیت می‌شود ولی او انتخابات ریاست‌جمهوری را عرصه‌ای می‌داند که بلندگو به دست می‌آورد تا حرف‌هایش را بزند و برای نظام ایجاد هزینه کند.
  • اینکه می‌گویند احمدی‌نژاد در جامعه طرفدار دارد، فضاسازی رسانه‌های نزدیک به خودش است و نظرسازی می‌کنند و در قالب نظرات عمومی جلوه می‌دهند. البته تعداد محدودی از مردم هستند که اطلاعی از اوضاع ندارند و هنوز تصور می‌کنند مبتکر مسکن مهر خود احمدی‌نژاد بود؛ در صورتی که دولت این طرح را داد نه شخص احمدی‌نژاد. متأسفانه آقای احمدی‌نژاد نظر منفی نسبت به رهبری دارد و علیه ایشان موضع دارد.
  • من بارها به صورت خصوصی به او گفتم که علیه هر کس که می‌خواهی موضع داشته باشد اما علیه رهبری نه زیرا ایشان جایگاهی دارند که بر اساس فقه و قانون اساسی اساس نظام اسلامی هستند اما او نظر دیگری داشت. نظرات احمدی‌نژاد کاملا ملی‌گرایانه بود و مقتدی‌ او مصدق و کوروش بودند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها