کد خبر: 627717
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۴ ۲۰:۴۰:۰۱
| |

ادعای کیهان:

نیروهای رده دوم و سوم اصلاح‌طلبان چندین برابر ظرفیت برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند

روزنامه کیهان نوشت: گفته می‌شود در کنار ثبت‌نام افراد سیاسی مشهور، جبهه اصلاحات از افراد رده دوم و سوم و خاکستری این طیف هم خواسته چندبرابر ظرفیت ثبت‌نام کنند تا هم برای رقابت انتخاباتی و هم مظلوم‌نمایی درباره رد صلاحیت‌ها سوژه داشته باشند.

نیروهای رده دوم و سوم اصلاح‌طلبان چندین برابر ظرفیت برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند
کد خبر: 627717
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۴ ۲۰:۴۰:۰۱

روزنامه کیهان مدعی شده اصلاح‌طلبان از نیروهای رده دوم و سوم خود خواسته‌اند چندین برابر ظرفیت در انتخابات ثبت‌‌نام کنند.

به گزارش کیهان، برخی نشریات زنجیره‌ای اصلاح‌طلب در حالی ثبت‌نام نامزدهای این طیف برای انتخابات را انکار می‌کنند که خبر‌های غیررسمی از ثبت‌نام چندبرابری نیروهای این طیف در مقایسه به 290 کرسی مجلس حکایت می‌کند.فارغ از اینکه انتشار تدریجی اسامی، دست این محافل را رو خواهد کرد، موعد انتشار اسامی نامزد‌های تاییدشده نیز زمان راستی‌آزمایی ادعای مذکور است. چه اینکه اگر این محافل واقعا نامزدی در انتخابات ندارند، طبیعتا باید هنگام اعلام فهرست نامزدها (و عدم احراز و یا رد صلاحیت برخی داوطلبان)، بی‌تفاوت باشند و جیغ و داد و جنجال و هیاهو کنند. اما به تجربه ثابت شده که آنها بیش از همه قیل و قال می‌کنند!

این روزنامه مدعی شده است: گفته می‌شود در کنار ثبت‌نام افراد سیاسی مشهور، جبهه اصلاحات از افراد رده دوم و سوم و خاکستری این طیف هم خواسته چندبرابر ظرفیت ثبت‌نام کنند تا هم برای رقابت انتخاباتی و هم مظلوم‌نمایی درباره رد صلاحیت‌ها سوژه داشته باشند و درواقع به‌جای کار ایجابی و ارائه برنامه در انتخابات، از حربه مظلوم‌نمایی استفاده کنند

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها