کد خبر: 627499
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۳ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

استناد کیهان به خبر تکذیب شده برای حمله به اصلاح‌‌طلبان! + تصویر

روزنامه کیهان نوشت: اخبار منتشرشده از پیش‌ثبت‌نام شخصیت‌های مشهور جریان مدعی اصلاحات حکایت دارد.

استناد کیهان به خبر تکذیب شده برای حمله به اصلاح‌‌طلبان! + تصویر
کد خبر: 627499
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۳ ۲۰:۴۰:۰۰

در حالی که چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب خبر روز گذشته یکی از خبرگزاری‌های اصولگرا مبنی بر ثبت‌نام در انتخابات مجلس را تکذیب کردند اما کیهان همان خبر نادرست را به عنوان سندی بر درستی ادعایش آورده است!

به گزارش کیهان، اخبار منتشرشده از پیش‌ثبت‌نام شخصیت‌های مشهور جریان مدعی اصلاحات حکایت دارد. از نمایندگان مجلس دهم تا وزرای دولت روحانی. روز گذشته و در آخرین روز پیش‌ثبت‌نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات از نام‌نویسی حدود 49 هزار متقاضی برای کاندیداتوری مجلس دوازدهم خبر داد.

این روزنامه در ادامه نوشته است: اخباری که منتشر شده شواهدی دال بر تصمیم جدی جریان اصلاحات برای تصاحب کرسی‌های مجلس در سال آینده است. به درستی دریافته‌اند با قهر از صندوق رای و خود را در جایگاه «شاکی» و «معترض» نسبت به همه امور قرار دادن، قرار نیست مردم به سراغ آنها بروند و از آنها برای حضور در عرصه مسئولیت دعوت به عمل آورند! بنابراین با برنامه‌ای جدی قصد رقابت در انتخابات پیش‌رو و جلب نظر مردم را دارند.

این روزنامه در ادامه مدعی شده است: البته باید گفت بخشی از دلیل هجوم مدعیان اصلاحات در پیش‌ثبت‌نام انتخابات به این موضوع برمی‌گردد که آنها قصد دارند از سبد ردصلاحیت شورای نگهبان، ماهی بیشتری برای اعتراض و هجمه علیه این نهاد صید کنند. تاکتیکی که در انتخابات‌های پیشین نیز آن را اجرا نموده‌اند.

کیهان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها