کد خبر: 627130
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۱ ۲۱:۲۰:۰۰
| |

اعتراض روزنامه اصولگرا به حمایت روزنامه‌های اصلاح‌طلب از الهه محمدی و نیلوفر حامدی؛ چوب حراج به آبروی خبرنگاران نزنید‍!

روزنامه جوان نوشت: مهم‌تر از پرونده دو نفر الهه محمدی و نیلوفر حامدی، حفظ شرافت قلم و حرفه شریف رسانه و خبر است و نباید به خاطر قبیله خود بر حرمت و آبروی هزاران نفر از اهالی محترم، شریف و وطن‌خواه این صنف چوب حراج زد.

اعتراض روزنامه اصولگرا به حمایت روزنامه‌های اصلاح‌طلب از الهه محمدی و نیلوفر حامدی؛ چوب حراج به آبروی خبرنگاران نزنید‍!
کد خبر: 627130
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۱ ۲۱:۲۰:۰۰

روزنامه جوان به روزنامه‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلب معترض شده که چرا در روز خبرنگار تصاویر الهه محمدی و نیلوفر حامدی را منتشر کرده و به حمایت از این دو روزنامه‌نگار پرداخته‌اند!

به گزارش جوان، در هفته‌ای که گذشت به مناسبت روز خبرنگار، معدودی از مطبوعات و رسانه‌ها، چند نفر خبرنگاری را که به ارتکاب جرم سنگینی متهم هستند، در صفحه اول خود برجسته و تلاش کردند آن‌ها را الگوی سایر خبرنگاران معرفی کنند. اما چرا روزنامه‌های اصلاح‌طلب با فضاسازی سعی دارند این دو را نماد جامعه خبری به افکار عمومی معرفی کنند؟

یا این فشار‌ها برای افزایش هزینه محاکمه و احیاناً محکومیت آن‌ها است که این در واقع سوءاستفاده از ابزار رسانه برای فشار به قاضی و دادگاه است یا در واقع این روزنامه‌ها واقعاً می‌خواهند ارتباط خبرنگاران با قدرت‌های خارجی را عادی‌سازی کنند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: فرض کنید که در پایان دادرسی معلوم شد ادله دادستان و ضابطان قضایی برای احراز وقوع جرم کافی بوده و جرم این چند خبرنگار ثابت شد، آنگاه تکلیف تصویر مخدوش و خیانت‌پیشه‌ای که روزنامه‌های اصلاح‌طلب از این حرفه در ذهن‌ها ساخته‌اند چه می‌شود؟‌ مهم‌تر از پرونده دو نفر، البته حفظ شرافت قلم و حرفه شریف رسانه و خبر است و نباید به خاطر قبیله خود بر حرمت و آبروی هزاران نفر از اهالی محترم، شریف و وطن‌خواه این صنف چوب حراج زد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها