کد خبر: 624781
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۶ ۱۴:۵۰:۵۰
| |

امام جمعه گچساران:

اگر مسئولین نتوانند مسئله کشف حجاب زنان را منطقی حل کنند آتش به‌اختیار وارد عمل می‌شویم

امام جمعه گچساران گفت: خانمی که می‌خواهد وضعیت رضاخانی (کشف حجاب) را اجرا کند، پس نباید اجازه داد و مسئولین باید منطقی و قانونی این موضوع را حل کنند و اگر نشد آتش به اختیار وارد عمل خواهیم شد.

اگر مسئولین نتوانند مسئله کشف حجاب زنان را منطقی حل کنند آتش به‌اختیار وارد عمل می‌شویم
کد خبر: 624781
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۶ ۱۴:۵۰:۵۰

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته اظهار کرد: امروز غم بزرگ عالم اسلام و بزرگ‌ترین مصیبت زمین و آسمان است چراکه امروز عاشورای حسینی است و به همه مؤمنین و مؤمنات تسلیت عرض می‌کنم، حضرت امام (ره) فرمودند که ملت بزرگ اسلام باید عظمت و اهداف قیام اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را به احسن وجه و هرچه باشکوه‌تر حفظ کنید.

به گزارش فارس، وی افزود: اخیراً برای دومین بار به قرآن کریم جسارت شد و در دو کشور عقب‌افتاده دانمارک و سوئد این اتفاق افتاد، لذا همه به‌عنوان مسلمان از این قرآن دفاع می‌کنیم و به همه دین‌دارانی که ادعای دین آسمانی می‌کنند می‌گوییم که توهین به قرآن، توهین به همه ادیان و انبیاء الهی است.

امام‌جمعه گچساران گفت: بنابراین ما مسلمان هستیم و به‌هیچ‌عنوان دولت‌های دانمارک و سوئد را نخواهیم بخشید و اما به این دولت‌های عقب‌افتاده هشدار می‌دهیم که اگر یک‌بار دیگر به قرآن و به دین مقدس مسلمانان توهین شود برخوردی خواهد شد که برای همیشه پشیمان شوید.

حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بخشی از پیامشان در این خصوص فرمودند که اشد مجازات برای عامل جنایت خواسته علمای جهان اسلام است و پشتیبانی از جنایت‌کار، مساوی با آرایش جنگی مقابل دنیای اسلام است یعنی مسلمانان جهان برای هرگونه تقابل آمده باشند.

خطیب جمعه گچساران ادامه داد: از وزیر امور خارجه کشورمان تشکر می‌کنم که اولاً دستور دادند تحت هیچ عنوانی سفیر دانمارک و سوئد را نخواهند پذیرفت و به این کشورها هم سفیر نخواهد فرستاد و نکته بعد درخواست تشکیل جلسه وزرای امور خارجه جهان اسلام را دادند که ارتباط کشورهای اسلامی بیشتر شود.

وی افزود: پنجم مردادماه 58 سالروز صدور فرمان امام (ره) مبنی بر تشکیل و اقامه نماز جمعه و همچنین انتصاب محروم آیت‌الله طالقانی است. نماز جمعه در رأس همه امور است و همه مردم و هم دولت باید.

 وی افزود: دست‌به‌دست هم دهند و ستاد نماز جمعه را تقویت کنند، مقام معظم رهبری فرمودند که اگر جمهوری اسلامی فقط یک منفعت می‌داشت و آن‌هم تشکیل نماز جمعه بود، کار بسیار بزرگی بود که صورت گرفت.

امام‌جمعه گچساران گفت: روزی رژیم صهیونیستی مدعی نیل تا فرات بودند اما امروز مستأصل شده و باقدرت جمهوری اسلامی مواجه شده‌اند و جرئت کوچک‌ترین غلطی را هم ندارند، رزمایش فدائیان ولایت که شکل گرفت ارتش اسرائیل به وحشت افتاد و از آمریکا درخواست کمک کرد.

حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: هفتم مردادماه سالروز تجلیل از آزادگان سرافراز کشورمان است که این روز بزرگ را گرامی می‌داریم. نکته بعد اینکه کشف حجاب و سگ گرانی در کشور و به‌تبع در شهرمان وجود دارد و امروز برای آخرین بار دراین‌باره عرض می‌کنم که مسئولین در این خصوص تصمیم بگیرند و تدبیر کنند و خانمی که کشف حجاب می‌کند پس شناسایی شود و برخورد قانونی و قاطع صورت بگیرد.

خطیب جمعه گچساران ادامه داد: خانمی که می‌خواهد وضعیت رضاخانی (کشف حجاب) را اجرا کند، پس نباید اجازه داد و مسئولین باید منطقی و قانونی این موضوع را حل کنند و اگر نشد آتش به اختیار وارد عمل خواهیم شد.

وی افزود: از همه عزاداران حسینی، هیئات مذهبی، موکب داران و همه مردم ولایتمدار گچساران که در برپایی هرچه باشکوه‌تر عزاداری ایام محرم تلاش نموند، تشکر و قدرانی می‌کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲

    بخدا همین شماهایین که مردم را دین‌زده کردین...

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها