کد خبر: 624031
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۱ ۱۳:۲۵:۰۰
| |

نقدعلی نماینده خمینی شهر:

کشف حجاب و برهنگی دل مومنین را به درد آورده؛ از نیروی انتظامی که یک تنه در میدان ایستاده تشکر می‌کنیم

نماینده خمینی‌شهر گفت: هنجارشکنی، کشف حجاب و دامن زدن به برهنگی و زیر پا گذاشتن ارزش های انقلاب و اسلام دل مومنین را به درد آورده است و مردم عزیز ایران طالب برخورد با هنجارشکنی هستند.

کشف حجاب و برهنگی دل مومنین را به درد آورده؛ از نیروی انتظامی که یک تنه در میدان ایستاده تشکر می‌کنیم
کد خبر: 624031
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۱ ۱۳:۲۵:۰۰

محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در جریان جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور خود، بیان کرد: تسلیت عرض می‌کنم ایام عزاداری و سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) را که درس آزادگی و پیروزی مظلوم بر ظالم را به عالمیان داد. هم کلام با عالم اسلام و مردم و مسئولان کشور عزیزمان ایران توهین به مصحف شریف و قرآن کریم را محکوم می کنم. دشمنان بدانند با این اقدامات مذبوحانه نمی‌توانند جلوی گسترش روزافزون اسلام گرایی و روی آوردن عالمیان به قرآن کریم و آموزه‌های بلند آن را بگیرند. 

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: هنجارشکنی، کشف حجاب و دامن زدن به برهنگی و زیر پا گذاشتن ارزش های انقلاب و اسلام دل مومنین را به درد آورده است و مردم عزیز ایران طالب برخورد با هنجارشکنی هستند. لایحه عفاف و حجاب با تمام فراز و فرود و بعضا شانه خالی کردن‌ها بالاخره به مجلس رسید و در کمیسیون قضایی در حال نهایی شدن است. هرچند بسیار مناسب بود در این مقطع بخش قضایی آن به شکل فوری نهایی می‌شد لکن ریاست  مجلس گفتند باید کاری اساسی کرد و از جنبه‌های مختلف موضوع برای آن قانونگذاری شود امیدوارم این سنگ آنقدر بزرگ نشود که علامت نزدن باشد. 

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم اکنون که این لایحه با قریب 70 ماده در کمیسیون قضایی و فرهنگی نهایی شده و جمیع جوانب موضوع در آن مدنظر قرار گرفته است در جریان طولانی و کُند قانونگذاری نیفتد و نوشدارو بعد از مرگ سهراب نشود و این همت و جدیت همکاران و ریاست مجلس را می طلبد که همانگونه که در گفتار بر ضرورت تصویب فوری این قانون تاکید می‌کنند عمل آنها هم صدق گفتار آنها را ثابت نماید. 

وی در ادامه تاکید کرد: هرچند امروز به قدری که جلوی هنجارشکنی فجیع را بتوان گرفت، قانون داریم و قوه قضاییه و نیروی انتظامی و دولت و دستگاه‌های اجرایی نمی‌توانند به بهانه تغییر در تفسیر قانون در جلوگیری از بی‌حجابی کوتاهی کنند و در این زمینه از نیروی انتظامی که یک تنه در میدان ایستاده است، تشکر می‌کنیم. لکن همکاران عزیز، امروز توپ تصویب قانون حجاب در زمین شما و ما است و هر گونه طولانی کردن موضوع تصویب این قانون گریبانگیر ما خواهد بود. اگر اکنون که این لایحه مراحل پایانی خود را گذرانده کم کاری و اهمال کنیم و در تصویب یک قانون کوتاهی نماییم، در مقابل خون شهدا هیچ پاسخی نخواهیم داشت. 

وی افزود: خمینی شهر به تعبیر مقام معظم رهبری حسینیه ایران و در تعظیم به شعائر حسینی نمونه کم‌نظیر بلکه بی‌نظیر است. امروز در ایام دهه محرم همچون هر سال تمام کوی خمینی شهر سیاه پوش است و جای جای این شهر عزاداری و روضه خوانی، وعظ و خطابه و تعزیه داری و مراسمات پر از شور و معرفت در حال برگزاری است. قریب به یک هزار هیات مذهبی در طول سال شعار حسینی و اهل بیتی را ترویج می کنند لکن دریغ که آنچنان که شایسته است رسانه استانی و ملی این همه حماسه و ترویج شور و شوق حسینی را انعکاس نمی‌دهند که جا دارد هم مسئولان استان و هم رسانه ملی جبران مافات کرده با حضور و تهیه مستند عظمت تعظیم به شعائر حسینی در خمینی شهر نماد عملی مودت اهل بیت (ع) را در این شهر به عنوان پاسخی در مقابل عده قلیلی بریده از دین که با شعار نه به سیاه پوشیدن هم نوا با توهین‌کنندگان به قرآن کریم به زعم خود می خواهند نور خدا را خاموش کنند پاسخ درخوری داشته باشند. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲

    این مومنینی که میفرمایید جای دیگه مشکلی ندارن همه چی براشون خوش و خرمه ؟!! فقط مشکلشون حجابه ؟

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲

    جناب نماینده، سپاس از اینکه به فکر دل درد مردم هستید! ولی صرفا جهت اطلاع به خدا قسم مردم دردهای زیاد دیگه ای هم دارند که ظاهرا بعضی از آنها درد بی درمونه! میشه لطفا یه قطره اشکی هم برای دردهای دیگه مردم بریزید؟!!!

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲

    چه دل درد عجیبی حاج آقا پس اونا مومن نیستن وقتی فقر در گوشه و کنار را میبینه درد دل نمی گیره

  • ali ارسالی در
    یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲

    سلام البته در دوران ریاست جمهوری آقای رئیسی احتیاجی به قانون نیست چون مجلس و دولت و قوه قضائیه با هم هستند و الان 3 ساله یک کاری را انجام داده اند و حالا تازه قانون می‌کنند. بعد هم این حاج آقا نماینده خمینی شهر هست تازه 90 درصد مردم خمینی شهر قبولش ندارند میگه مطالبه مردم ایرانه؛ حاج آقا چی مصرف میکنی تقلبه اصلیش را بگیر بالا و پایین صحبت نکنی

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲

    آقای نماینده ،لواط یک مسوول بلند مرتبه ،بیشتر دل مردم و مومنین رو بدرد آورده ،چشمتون رو باز کنید تا دیرتر نشده

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲

    انشاءالله شما مؤمنین که زندگی عادی رو بر عامه مردم بسیار سخت کردید بجای دل درد، جان کثیفتان در بیاد، آمین یا رب العالمین

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲

    آقای نقدعلی گرسنگی و بیچارگی .زباله گردی مردم دل را بدر نمی آورد؟بی حجابی دل مؤمنین را بدر می آورد.شما در خواب غفلت هستیدیا نمایندگی مجلس هارتان کرده.بفکر گرانی تورم فسادوفحشا.که زائیده فقر وتنگدستگی مردم است باشید.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها