کد خبر: 623939
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۱ ۲۲:۰۰:۰۰
| |

اتهام روزنامه دولت به علی‌اکبر صالحی؛ بسترساز انحراف دستگاه دیپلماسی است

روزنامه ایران نوشت: علی اکبر صالحی سومین کسی است که بعد از ظریف و عراقچی در روزهای گذشته به میدان آمد تا با آدرس غلط دادن به افکار عمومی، بستر ساز انحراف دیپلماسی کشور به سمت مذاکره با امریکا شود.

اتهام روزنامه دولت به علی‌اکبر صالحی؛ بسترساز انحراف دستگاه دیپلماسی است
کد خبر: 623939
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۱ ۲۲:۰۰:۰۰

روزنامه ایران از اظهارات اخیر علی‌اکبر صالحی مبنی بر مذاکره با آمریکا انتقاد کرده و او را متهم به انحراف دیپلماسی کشور معرفی کرده است.

به گزارش ایران، بار دیگر اتاق فکر و عملیات «رابطه با امریکا» به میدان آمده، این ادعایی است که رصد رسانه‌های اصلاح‌طلب، غربگرا و نزدیک به دولت قبل در روزهای گذشته آن را تأیید می‌کند.علی اکبر صالحی سومین کسی است که بعد از ظریف و عراقچی در روزهای گذشته به میدان آمد تا با آدرس غلط دادن به افکار عمومی، بستر ساز انحراف دیپلماسی کشور به سمت مذاکره با امریکا شود.

این روزنامه در ادامه افزوده است: این سخــــــــنان در حالــــــــــی اســـت که مشخــــص نیست در تمام گفت‌و‌گوهای قبلی میان ایران و امریکا در موضوعات مختلف از جمله برجام، دقیقاً چه دستاوردی برای ایران حاصل شده است؟ به بیان دیگر، صالحی بر اساس کدام تجربه موفق، معتقد است که این بار باید در سطح گسترده‌تری باید با امریکا مذاکره و توافق کرد؟ آیا تضمینی وجود دارد که امریکایی‌ها مانند آخرین توافق با ایران یعنی برجام، به صورت یکطرفه زیر تعهدات خودشان نزنند؟ آیا صالحی سخنان خود در سال‌های گذشته مبنی بر عادت قدیمی «دبه کردن امریکایی‌ها» در مذاکره با ایران را فراموش کرده و لازم است فیلم سخنانش را برای خودش منتشر کرد؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها