کد خبر: 623938
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۱ ۲۱:۴۰:۴۲
| |

کنایه روزنامه همشهری به مسئولیت‌ نپذیرفتن دولت در برخورد با بی‌حجابی؛ پای رای‌مان بایستیم

روزنامه همشهری نوشت: واقعیت این است که ما در مسائل مهم کشور نیازمند فداکاری کارشناسی هستیم. فداکاری کارشناسی چیست؟ پای رأی و نظر کارشناسی‌مان بایستیم و از آن دفاع و تلاش کنیم به سرانجام برسد.

کنایه روزنامه همشهری به مسئولیت‌ نپذیرفتن دولت در برخورد با بی‌حجابی؛ پای رای‌مان بایستیم
کد خبر: 623938
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۱ ۲۱:۴۰:۴۲

روزنامه همشهری از تشت آرای نظام تصمیم‌گیری کشور درباره حجاب انتقاد کرده است.

به گزارش همشهری، این روزها مسئله حجاب یکی از موضوعات روز رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است. موافق و مخالف درباره وضعیت حجاب و رفتار حاکمیت و اعمال قانون اظهارنظر می‌کنند. اما لابه‌لای همه این گفت‌وگو‌ها یک روایت تلخ وجود دارد و آن‌هم سوءظن عمیق به نظام تصمیم‌گیری است؛ اینکه مسئولان این موضوع را به هم حواله می‌دهند و این تشتت آرا باعث شده است موضوع با جدیت دنبال نشود.

همشهری در ادامه نوشته است: واقعیت این است که ما در مسائل مهم کشور نیازمند فداکاری کارشناسی هستیم. فداکاری کارشناسی چیست؟ پای رأی و نظر کارشناسی‌مان بایستیم و از آن دفاع و تلاش کنیم به سرانجام برسد اما در نقطه‌ای که کار به تشتت و عدم‌تصمیم‌گیری می‌رسد روی یک نظر اجماع کنیم تا اجرا از بلاتکلیفی خارج شود. فداکاری این است که مانع نشویم و فراتر از آن همراهی و دلسوزانه کمک کنیم تا اشکالات برطرف شود.

همشهری تاکید کرده است: اصل این است که پشت سر همه تصمیمات مهم کشور باید اجماع وجود داشته باشد. اگر اجماع کارشناسی نیست اما اراده یکپارچه در اجرا وجود دارد و این اجماع تصمیم‌گیری است که وفاق ملی در پذیرش تصمیم می‌سازد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها