کد خبر: 623570
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۹ ۱۶:۴۰:۰۰
| |

روزنامه توسعه ایرانی:

با چالش‌سازی‌ بر سر حجاب، دغدغه پوشش را مقدم بر غم نان و گرانی کرده‌اند

روزنامه توسعه ایرانی نوشت: هرچه فشار بیشتر می‌شود، فاصله از آن وعده‌های محرومیت‌زدایی و دعوت به مستضعف ماندن هم افزایش می‌یابد؛ اخیرا هم با چالش‌سازی‌ها بر سر حجاب، دغدغه پوشش را مقدم بر غم نان و گرانی کرده‌اند.

با چالش‌سازی‌ بر سر حجاب، دغدغه پوشش را مقدم بر غم نان و گرانی کرده‌اند
کد خبر: 623570
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۹ ۱۶:۴۰:۰۰

روزنامه توسعه ایرانی نسبت به مقدم کردن حجاب بر غم نان و گرانی مردم اعتراض کرده است.

به گزارش توسعه ایرانی، تنگنای اقتصادی در ایران همیشگی است، اما هرچه فشار بیشتر می‌شود، فاصله از آن وعده‌های محرومیت‌زدایی و دعوت به مستضعف ماندن هم افزایش می‌یابد؛ یک روز توصیه به نخوردن گوشت است، یک روز برنج؛ یک روز تجویز می‌شود که میوه گران است پس نخورید، روز بعد نسخه این است که به نان خشک و لنگ بسنده کنید. اخیرا هم با چالش‌سازی‌ها بر سر حجاب، دغدغه پوشش را مقدم بر غم نان و گرانی کرده‌اند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: در طول زمان، هرچه فاصله از سال‌های آغازین انقلاب بیشتر شد، آن وعده‌های طلایی درباره پول نفت و خانه‌دار کردن مردم و توزیع عادلانه ثروت در کشور، در عمل جای خود را به یارانه چندهزار تومانی و شرکت در لاتاری! خودروسازهای وطنی داد. واقعیت اما این است که خفت دادن اقتصاد و معیشت از اهمیت آن نخواهد کاست. رفاه و برخورداری از حداقل‌های مادی برای هر جامعه‌ای ضرورتی است که در صدر نیازهایش قرار دارد و انکار این واقعیت، صرفا تلاشی است برای سرپوش گذاشتن بر ناتوانی در تامین این نیاز.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها